اختصاصی بررسی ویژگی های iOS 8.1

  • شروع کننده موضوع A.Shadow
  • تاریخ شروع
A.Shadow

A.Shadow

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
338fb0d7e1ea8f2938db12a3b59f07a5.jpg

iOS 8.1 اخیرا منتشر شد و این سومین آپدیت بعد از انتشار iOS 8 بوده که سعی کرده مشکلات این سیستم عامل را برطرف کند. در این پست از پرشین بکس به بررسی ویژگی های جدید این بروز رسانی می پردازیم.

Apple Pay

سیستم پرداخت اپل اکنون قابل نصب روی دستگاه های موجود در مناطق پشتیبانی شده می باشد. کاربران ابتدا باید Apple Pay را تنظیم کنند که این کار شامل افزودن کارت بانکی و تاییدیه های مرتبط از بانک مورد استفاده می باشد. این ویژگی در تمام دستگاه هایی که از Touch ID پشتیبانی می کنند قابل دسترسی است. iPad جدید و iPhone 5S نیز جزو این دسته اند.

بازگشت Camera Roll

ممکن است بگویید کاری که اپل در iOS 8 انجام داد، شبیه کاری بود که مایکروسافت با منوی استارت در ویندوز 8 کرد. اما اپل در iOS 8.1 به کاربران گوش کرد و camera roll را برگرداند. هرچند Camera roll ویژگی بزرگی مانند منوی استارت در ویندوز نیست، اما با این وجود کاربران اعتراض کردند و اپل( به طور نامشخصی) مطابق میل کاربران عمل کرد!

کتابخانه تصویر ICloud
این سرویس جدید توسط اپل در iOS 8.1 به منظور تهیه ی پشتیبان از تصاویر معرفی شده است. این سرویس قرار است تمام تصاویر شما را در همه ی دستگاه ها به صورت همگام شده در اختیارتان قرار دهد. همچنین این ویژگی هدف صرفه جویی درفضا را نیز دنبال می کند؛ تصاویری که با آیفون 6 و 6 پلاس گرفته می شود از نظر سایز بزرگ هستند و بنابراین به فضای زیادی در گوشی نیاز دارند. با iCloud Photo Library، تصاویر HD شما در iCloud ذخیره شده و نسخه ی کوچکتر تصویر در گوشی باقی می ماند. بدون شک این ویژگی بسیار مفید است اما باید خطر دیده شدن تصاویر شخصی در تمام دستگاه هایی که با Apple ID شما وارد می شود را بپذیرید.

Continuity

در این آپدیت و به همراه انتشار Yosemite ، ویژگی Continuity کاربردی تر شده است. یکی از آخرین ویژگی هایی که در این آپدیت فعال می شود امکان ارسال و دریافت SMS در Mac با کمک Yosemite است.


رفع برخی از مشکلات و ایجاد مشکلات جدید!
iOS 8.1 به برخی از مشکلات در iOS 8 خاتمه داد و مشکلات جدیدی را معرفی کرد. کاربران آیفون 5 درباره ی crash کردن دستگاه شان اعلام کردند. اما این مشکل تا کنون چندان دیده نشده است. این آپدیت برخی از مشکلات وای فای را برطرف کرد اما شایعاتی مبنی بر ایجاد مشکلات جدید وجود دارد. مشکلات بلوتوث و چرخش صفحه نیز در این آپدیت برطرف شده اند.






 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا