اختصاصی بررسی کوتاه فیلم It follows

Arman.Na

Arman.Na

کاربر تالار
کاربر تالار

39b9720980ce88df849290bca423393c.jpg



فیلم It Follows بر اساس فیلنامه‌ی David Robert Mitchell ساخته شده است. البته شایان ذکر است که این فیلمنامه‌نویس کارگردانی فیلم را نیز انجام داده است. فیلم سومین ساخته‌ی David Robert Mitchell و دومین فیلم بزرگ وی است. نخستین فیلم وی The Myth of the American Sleepover در سال 2010 اکران شد و استقبال خوبی هم از آن شد.

---بازیگران فیلم تماماً از بازیگران آینده‌دار سینما هستند. از Maika Monroe که پیشتر از این در فیلم‌های Labor Day , The Guest به ایفای نقش پرداخته بود گرفته تا Keir Gilchristکه با بازی در سریال United States of Tara برای خود نامی دست و پا کرد.

---

فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم کن به نمایش در آمد و نظر مساعد منتقدان را جلب کرد. به صورتی که بیشتر آنان It Follows را بهترین فیلم ترسناک سال جدید معرفی کردند. البته باید گفت که فیلم در تاریخ سیزدهم مارس 2015 به طور عمومی اکران خواهد شد.

bd1db987fd452c45fe55740795adcfbe.jpg




داستان درمورد دختری 19 ساله به نام Jay است که بعد از رابطه‌ی جنسی ظاهری با یک پسر متوجه می‌شود که موجودی عجیب او را در همه جا دنبال می‌کند و Jay باید برای رهایی یافتن از این موجود با دوستان خودش متحد شود و خود را نجات دهد.

  1. از ده تا نقدی که تو سایت metacritic گذاشته شده میانگین 86 از صد رو گرفته و تو همه ی نقدها از فیلم تعریف کردن
تو سایت Rotten Tomatoes از 34 نقد امتیاز 100
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا