بررسی گوشی فوق العاده sonyericsson xperia arc s

Joker

Joker

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
[تصویر مورد نظر حذف شده است]:http://r-www.se-mc.com/cws/file/1.1043765.1321971966!translation/image/Xperia-Arc-S-..A_stufftv.jpg

کشف Xperia™ arc S





این مورد را به دیگران معرفی کنید

5.png
139.jpg
140.jpg



141.jpg

پردازشگر 1.4 گیگاهرتز برای انجام هر کاری با نهایت قدرت. پانورامای متحرک را به صورت 3بعدی به نمایش بگذارید.

دوربین خود را روشن کنید. حالا فقط با یک اشاره، عکسهای خود را با یک گوشی هوشمند Android که از یک پردازنده 1.4 گیگاهرتزی سریع قدرت گرفته است، بگیرید. بازی ها، برنامه ها و فیلم ها را بدون اینکه منتظر بمانید، دریافت کنید. و با جابجایی 3بعدی می توانید پانوراماهای خیره کننده ای ضبط کرده و در تلویزیون 3بعدی یا HD خود به نمایش بگذارید. وضوح تصاویر و نهایت هوشمندی سیستم.

ویژگی ها و مشخصات کامل:


Xperia™ arc S درباره

[تصویر مورد نظر حذف شده است]:[URL]http://www.sonyericsson.com/cws/images/bronze/icon_print_xperiablue.png چاپ کردن مشخصات [/URL]

142.jpg

با بیشترین سرعت سرگرم شوید

چرا برای سرگرم شدن منتظر بمانید؟ دوربین را راه اندازی کنید. اکنون با سرعتی فوق العاده عکس بگیرید و بهترین عکس را ذخیره کنید. پردازشگر توربوی 1.4 گیگاهرتز، هر کاری را با سرعت نور انجام می دهد. از این رو بجای اینکه منتظر بمانید تا بازی ها، وب و فیلم ها بارگذاری شوند، بازی کنید، در وب جستجو کنید و فیلم ها را تماشا کنید.


143.jpg

صحنه هایی که از صفحه بیرون می آید. به صورت سه بعدی

به اوج می رود. به عمق می رود. صحنه پانورامای کوهستانی مهیج خود را ایجاد کنید، خوب و با هیجان. پانورامای جالب سه بعدی Sony را انتخاب کرده و از صحنه عکس بگیرید. اکنون دوست خود را متحیر کرده و آن را روی تلویزیون سه بعدی نشان دهید.

برای لذت بردن از این ویژگی، شاید لازم باشد نرم افزار تلفن خود را به روز کنید.


144.jpg

صفحه نمایش واقعی با Mobile BRAVIA® Engine

کنتراست پیشرفته. رنگ های غنی تر. نویز کمتر در تصویر. نمایشگر واقعی دارای Mobile BRAVIA® Engine با صفحه نمایش بسیار عریض، 4.2 اینچی، با نور پس زمینه LED، آن را زنده و شفاف می سازد. و از طریق کاهش انعکاس نور، هنگامی که در فضای باز هستید، تصویر همچنان واضح دیده می شود.

بیشتر ببینید - فیلم را مشاهده کنید

145.jpg

طراحی شده برای نمادهای شیک

به چشم هایتان امکان وسیع تر دیدن را بدهید. به نحو خيره کننده اي باريک - فقط 8.7 ميلي متر - Xperia™ arc کاملا مناسب با اندازه کف دست ساخته شده است. این گوشی هوشمند باریک، قوی و سبک وزن را اگر ببينيد دهانتان از تعجب باز مي ماند.


6.png

محتوای گوشی. بر روی تلویزیون شما از طریق Wi-Fi و DLNA

ویدیوها، عکسها و نمایشهای اسلایدی سازگار را، از گوشی خود بر روی تلویزیون DLNA خودتان نمایش دهید. اکنون، بیش از پیش راحت تر شده است – هیچ سیم یا روند پیچیده راه اندازی مورد نیاز نیست. فقط کافی است گوشی Xperia™ arc S خود و تلویزیون را به یک شبکه بی سیم یکسان وصل کنید. سپس نمایش را از روی گوشی خود آغاز کنید.


7.png

Xperia™ arc/arc S برنده جایزه European Camera Phone 2011-2012

Sony Ericsson Xperia™ arc/arc S برای Reality Display چند لمسی با Mobile BRAVIA® Engine و انداره 4.2 اینچ مورد تقدیر بخش جوایز European EISA قرار گرفته است. گزارش کامل را در بخش جایزه ها بخوانید.


8.png

هوا دارد تاریک می شود؟

هنگام غروب یا طلوع است یا فقط یک لامپ بی مصرف قدیمی روشن است؟ Exmor R™ حسگر تلفن همراه به شما امکان می دهد در شرایط نوری ضعیف عکس ها و فیلم های با کیفیت بالا و روشن بگیرید.
بیشتر ببینید - فیلم را مشاهده کنید


146.jpg

Facebook در ™Xperia

بطور مستقیم از پخش کننده موسیقی یا گالری خود تراک ها و عکس های ™Facebook را ببینید، به اشتراک بگذارید و بر روی آنها نظر دهید. برنامه هایی را که دوست دارید و همینطور موسیقی را که دوست دارید توصیه و به اشتراک بگذارید. حتی بطور مستقیم از رادیو FM. بررسی کنید دوستانتان درباره برنامه ویدیوها و موسیقی چه توصیه هایی دارند.

Facebook در Xperia


9.png

شما انتخاب کنید - Android™ Market

بیرون می روید؟ چیزی را می خواهید پیدا کنید؟ یا شاید فقط می خواهید کمی آرامش داشته باشید؟ هر برنامه کاربردی را که می خواهید از Android™ Market دانلود کنید و گوشی Xperia™ arc S را مطابق سلیقه خود کرده و آن را کاملا از آن خود سازید.


10.png

انگشتان خود را بر روی صفحه نگه دارید

پیامی دریافت کرده اید؟ عملکرد ورودی شما را قادر می سازد با کشیدن انگشت خود و نوشتن کلماتی که می خواهید، پاسخ خود را ارسال کنید. با اولین حرف از کلمه شروع کنید، سپس فقط کافیست بدون اینکه انگشت خود را از روی صفحه کلید بردارید، انگشتتان را روی حروف بعدی بکشید. با سرعت های ورودی تا 40 کلمه در دقیقه، دوستانتان دیگر هرگز منتظر نمی مانند تا ببینند که شما به چه چیزی فکر می کنید.


11.png

آن را مشاهده کنید. آن را ضبط کنید. آن را ارسال کنید.

صحنه آن بازی جالب را به اشتراک بگذارید. و یا رشته متنی را با افتخار به نمایش درآورید. فقط کافیست دکمه خاموش شدن را فشار داده و سپس "ضبط صحنه" را فشار دهید و صحنه مورد نظر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، همچنین می توانید آن را در سایت شبکه اجتماعی مورد علاقه خود پست کنید.


12.png

USB در حین حرکت. چه کسی به یک کامپیوتر نیاز دارد؟

گوشی Xperia™ arc S خود را به یک رایانه یا دستگاه بازی تبدیل کنید. آن را به ™LiveDock متصل کنید، یک صفحه کلید USB، ماوس یا صفحه بازی را از طریق درگاه USB متصل کنید، سپس کار کرده &ndash یا بازی کنید. تمام طول روز.

برای لذت بردن از این ویژگی، شاید لازم باشد نرم افزار تلفن خود را به روز کنید.


147.jpg

از طریق HDMI به تلویزیون وصل شوید.

Xperia™ arc S تان را به تلویزیون وصل کنید و روی کاناپه لم بدهید. اتصال HDMI به شما امکان می دهد تا با استفاده از کنترل از راه دور تلویزیون فیلم ها و تصاویر گوشی را روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده کنید.


13.png

زندگی شما در یک فیلم HD شفاف

کلیپ هایی از تعطیلات تابستانی تان. اولین لبخند دختر کوچولوی تان. آن را ضبط کنید. در فیلم HD شفاف و واضح، با یک بار لمس کردن دکمه.


14.png

مسیر را پیدا کنید - aGPS

دیگر هیچ وقت گم نخواهید شد. گوشی شما GPS داخلی دارد. خدمات محل محور به شما کمک می کند تا مسیر مقصد نهایی خود را پیدا کنید. یا اطلاعات محل را به تصاویر خود اضافه کنید - از کارکرد برچسب مکان ها استفاده کنید.


15.png

اتصال Wi-Fi

اتصال از راهی ساده و سریع. در حال حرکت. در کافه تریا. در فرودگاه. Xperia™ arc S شما دارای پشتیبانی از Wi-Fi است.


16.png

Timescape™ - ملاقات با دوستان

Sony Ericsson Timescape™ اجازه می دهد تا همه ارتباطات شما با یک نفر در یک صفحه جمع شود. پست های Facebook™، تماس ها، پیام های متنی - همه در یک صفحه، تا برای مشاهده اوضاع و احوال مجبور نباشید برنامه کاربردی متفاوتی را باز کنید.​


[تصویر مورد نظر حذف شده است]:http://r-www.se-mc.com/cws/file/1.722639.1307536828!translation/image/use-your-headphones.png

استفاده از هدفون

یک هدفون مورد علاقه خود دارید؟ آنها را از طریق جک صوتی 3.5 میلیمتری به Xperia™ arc S وصل کنید.


17.png

رادیو FM

موسیقی روی آنتن هست - موج رایو را روی آن تنظیم کرده و لذت ببرید. گوشی شما یک رادیو FM استریو داخلی دارد.
 
M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
چه خوشگله !!

قیمتش رو نداری؟
 
P@rtiz@n

P@rtiz@n

ريزه ميزه تالار
مدیر بازنشسته
570 تومان منرفتم بخرم 100 تومن كم داشتم
 
Joker

Joker

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
با سلام برید به سایت ديجی کالا تمام اطلاعات و قیمت گوشیها لب تاب ها و... را دقیق زده
موفق باشید
 
آخرین ویرایش:
A.Shadow

A.Shadow

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
عجب گوشی ایه
8.gif
 
Joker

Joker

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
حالا برید تو کف xperia nozomi ببینید چه شود
 
Sajjad MT

Sajjad MT

گنده تالار!
مدیر بازنشسته
خیلی قشنگه ولی اگه کتاب صورت و ... فعال بود خیلی خوب میشد
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا