بررسی 5 قابلیت برتر نوکیا لومیا 900

Joker

Joker

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
166.jpg
نوکیا لومیا ۹۰۰ در امریکا از طریق اپراتور AT&T عرضه شده است و در آینده ای نچندان دور شاهد عرضه نسخه جهانی آن خواهیم بود. اسمارت فون ویندوز فونی که بی نظیر میباشد و شاید همانند اسمارت فون های آیفون ۵، گالکسی S3 و یا حتی اچ تی سی One X سروصدای زیادی ایجاد نکرده باشد، اما بدون شک محصولی خواهد بود که بعد از انتشار نسخه جهانی آن بیشتر از آن خواهیم شنید. بطور مختصر به ۵ قابلیت برتر این اسمارت فون نگاهی می اندازیم. نرم افزار نوکیا سفارشی ماکروسافت و نوکیا رابطه بسیار نزدیکی با یکدیگر دارند و این رابطه به نوکیا این اجازه را میدهد که بتوانید همراه با ویندوزفون هایی که بر روی اسمارت فون های خود عرضه میکند برنامه های ویژه و جداگانه ای را قرار دهد. نوکیا درایو، نوکیا مپ و یا نرم افزار انتقال لیست Contact از جمله این برنامه ها میباشد و برنامه های بیشتر و دیگری نیز در راه آماده سازی میباشند. اکثر ویندوز فون ها از قابلیت ناوبری یا نویگیشن turn-by-turn بصورت مجانی برخوردار نیستند، اما نوکیا درایو این امکان را به کاربران خود میدهد و باید اعتراف کرد که این نرم افزار بسیار عالی کار میکند. نرم افزار نوکیا سفارشی بدون شک یکی از دلائلی میباشد که نوکیا لومیا ۹۰۰ را از دیگر ویندوز فون ها متمایز میکند. طراحی شگفت انگیز و همچنین رنگ ها بدون شک نوکیا لومیا ۹۰۰ یکی از زیباترین اسمارت فون هایی است که در سالیان اخیر تولید شده است. طراحی این اسمارت فون به اندازه خود گوشی هوشنمدانه بوده و شما هیچگونه دکمه عجیب و غریب و غیر ضروری در اطراف آن مشاهده نمی کنید. در واقع تنها دکمه های کم و زیاد کردن صدا، دکمه پاور و دکمه مخصوص اجرای سریع دوربین برای آن در نظر گرفته شده است. از بازتاب عکس العمل و فیدبک هایی که شنیده میشود مشخص است که افراد از تصمیم نوکیا برای عرضه این اسمارت فون در ۳ رنگ مشکی، فیروزه ای و سفید راضی هستند.
استفاده از پلاستیک پلی کربنات حرکتی هوشنمدانه و عالی از سوی نوکیا بود. چرا که حال با وجود بدنه ای ضد ضربه و ضد خط و خش لومیا ۹۰۰، اسمارت فون زیبای شما بعد از مدت کوتاهی اینگونه بنظر نمی رسد که گویا مدت زیادیست که از آن استفاده میشود. دوربین فوق العاده نوکیا همیشه برای استفاده از سنسور های دوربین قوی در گوشی های خود معروف بوده است. برای اثبات این موضوع نیاز نیست به مدل جدید این شرکت با سنسور ۴۱ مگاپیکسلی اشاره کنیم و بلعکس, همه از استفاده از دوربین ۵ مگاپیکسلی نوکیا N82 به همراه فلش xenon لذت بردند. ترکیبی که در آن زمان بهترین در نوع خود بحساب می آمد و یا N95 که در صدر لیست دوربین گوشی های چند سال پیش قرار داشت.
عکس هایی که با دوربین و لنز های Carl Zeiss گوشی های نوکیا گرفته میشود بسیار جذاب هستند، بخصوص زمانی که عکس های گرفته شده بر روی صفحه نمایش AMOLED گوشی تماشا شود.
بدون شک شرکت ها و کمپانی های دیگری هم محصولات رقابتی دیگری تولید و عرضه کرده اند، اما بدون شک دوربین ۸ مگاپیکسلی لومیا ۹۰۰ میتواند با همه آنها رقابت کند. تنها ایرادی که میتواند به دوربین لومیا ۹۰۰ گرفت قابلیت ضبط با کیفیت ۷۲۰p آن است. آن هم در شرایطی که امروزه اکثر اسمارت فون های جدید دارای قابلیت فیلم برداری با کیفیت ۱۰۸۰p هستند. اتصال ۴G لومیا ۹۰۰ اولین ویندوز فونی میباشد که در حال حاضر از شبکه های ۴G LTE پشتیبانی میکند. در تست هایی که در دفتر technobuffalo انجام شده است سرعت نوکیا ۹۰۰ از تمامی اسمارت فون های تست شده دیگر بهتر بوده است. در کنار سرعت بالا، قابلیت اشتراک گذاری اینترنت از طریق WiFi با دستگاه های دیگر مانند لپ تاپ یا تبلت، لومیا ۹۰۰ را به اسمارت فونی کاربردی حتی برای اطرافیان تبدیل میکند. ضمن اینکه باطری ۱,۸۳۰ میلی آمپر آن کمک میکند شما بدون نگرانی از کمبود شارژ بتوانید با استفاده از سرویس ۴G خود نهایت لذت را ببرید. عمر باطری باطری های اسمارت فون های ویندوز فون معمولا عملکرد درخشانی دارند و لومیا ۹۰۰ هم از این قاعده مستثنی نمیباشد. در تست کامل لومیا ۹۰۰ از ساعت ۷ صبح تا ۱۱:۳۰ شب و انجام تمامی تست ها و کارکردن با تمامی امکانات و قابلیت ها، هیچ نیازی به شارژ مجدد پیدا نشد. حتی عملکرد از این هم بهتر بود چرا که بعد از تمام شدن تمامی تست ها و آزمایشات در کل طول روز هنوز ۲۰% از شارژ باطری باقی مانده بود.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا