برنامه رابط کاربری نوین Adobe Reader به فروشگاه ویندوز ۸ می آید.

P4NISh3R

P4NISh3R

Comming soon...
مدیر بازنشسته
جدا از ظاهر خیره کننده بصری آن، ویندوز ۸ ویژگی های بسیار عالی را به رُخ می کشد که آن را یکی از بهترین نگارش های ویندوز می سازد که به نظر ما، تاکنون از درب ردموند به بیرون آمده است. یکی از ویژگی های ویندوز ۸ توانایی و قابلیت بومی و اصلی آن برای کار با اسناد PDF از طریق برنامه خواننده (Reader) یکپارچه است. هرچند، چنانچه شما گرایش به استفاده از ادوبی ریدر (Adobe Reader) برای تمامی نیازهای PDF تان داشته باشید، خرسند خواهید شد تا دریابید که برنامه رابط کاربری نوین (Modern UI) آن به تازگی در فروشگاه ویندوز عرضه شده است که کار بزرگ آن این است که به شما اجازه مشاهده تمامی اسناد PDF تان را می دهد. این برنامه به خوبی برای هر دو ویندوز ۸ و آر.تی (RT) بهینه سازی شده است، و تجربه با روح و چشمگیر دیگری است. این برنامه همچنین حرکات لمسی را پشتیبانی می کند، که پیمایش و حرکت (navigation) را در تبلت ها سریع تر می سازد.

شما می توانید برنامه را از دسته بهره وری (Productivity) در فروشگاه ویندوز دانلود کنید، یا برای جستجوی آن به صورت دستی با زدن کلیدهای Win+Q در صفحه کنید تان Search Charm را باز کرده و “Adobe” را وارد کنید.
AdobeReader_WindowsStore-1.png
ادوبی کار بزرگی در طراحی رابط کاربری انجام داده است، که باز هم به گونه ای ساده آن را بصری و گیرا می سازد. صفحه اصلی شامل بخش های شروع به فعالیت کردن (Getting Started) و اخیرا مشاهده شده (Recently Viewed) است. اخیرا مشاهده شده تاریخچه ای از فایل های در دسترس اخیر را حفظ می کند، بنابراین شما می توانید بی درنگ یک سند خاص را باز کنید بدون آنکه مجبور به مرور و جستجوی دوباره سراسری برای آن شوید. به همین ترتیب، برای باز کردن یک سند PDF جدید، روی کاشی باز کردن فایل در زیر شروع به فعالیت کردن کلیک کنید، مرورگر فایل یکپارچه شده به شما اجازه خواهد داد تا فایل مورد نظر را انتخاب نمایید.
AdobeReader_Windows8-1.png
نیرومند ترین نقطه محصولات Adobe’s PDF Reader پردازش بی نقص آن بوده است، برنامه ویندوز ۸ جدید در این رابطه اندکی نیز نا امید کننده نیست. شما می توانید تغییر مابین حالت های مشاهده از نوار برنامه (App Bar) در پایین با راست کلیک کردن با موشواره یا کشیدن از پایین بر روی صفحه های لمسی را انتخاب کنید. برنامه دارای دو حالت مشاهده است: صفحه پیوسته و تکی – اولی تجربه ای یکپارچه در طول پیمایش عمودی را فراهم می کند، در حالی که دومی یک صفحه سند را در یک زمان نشان می دهد و صفحه ها را می توان از طریق پیمایش افقی ورق زد. شما می توانید به سادگی کلید Ctrl را نگه دارید و از چرخ موشواره برای بزرگنمایی به درون و بیرون از صفحه مورد نظر کنونی استفاده نمایید.
AdobeReader_Windows8_ContinuousView-1.jpg
به همین ترتیب، خروج از بزرگنمایی با گذر از تمام طول صفحه، رابط کاربری بند انگشتی (thumbnails) سودمندی را به شما ارائه می کند، که چشم اندازی کلی از تمامی صفحه های سند را برایتان فراهم می نماید. کلیک بر روی هر تصویر بند انگشتی به شما اجازه پرش به آن صفحه را می دهد. کاربران ویندوز آر.تی می توانند با تکیه بر حرکات نیشگون برای بزرگنمایی (pinch-to-zoom) وارد حالت تصاویر بند انگشتی شوند.
AdobeReader_Windows8_Thumbnails-1.png
همان گونه که انتظار می رود، شما می توانید از عملکرد جستجو برای یافتن سریع یک واژه کلیدی یا عبارت در سند استفاده کنید. کلیک یا زدن بر روی یافتن (Find) در نوار برنامه، زمینه جستجو را نمایش می دهد؛ تنها آنچه را که به دنبالش هستید را بنویسید، و برای دیدن نتایج روی Enter بزنید.
AdobeReader_Windows8_ContinuousView_Sear-1.png

بار دیگر، ادوبی کاری بزرگ در ایجاد یک برنامه نمایش دهنده PDF آراسته و زیبا انجام داده است که هدایت آن (navigate) نیز آسان است. برخلاف نگارش های میزکار (دسکتاپ) پیشین که به دلیل سنگینی، کندی و آکنده بودن از ویژگی های نرم افزاری که فضای زیادی از حافظه و رم را اشغال می کردند و بیشتر کاربران نیازی به آن نداشتند، بدنام بودند، این یکی سریع، روان و سبک است، که آن را برای هر فردی که از آن به عنوان نمایش دهنده PDF ابتدایی خود استفاده می کند، سریع می سازد.
 
M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
نرو هم در نسخه 12 ظاهرش رو عوض کرده . تقریبا همه دارن میرن سمت ویندوز هشت و تاچ اسکرین هاااا
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا