برگزاری تشریفات عروسی

J

javiid

کاربر تالار
کاربر تالار
برگزاری تشریفات عروسی: از مهم ترین و اصلی ترین دغدغه های زوج های جوان بخصوص آقایان دم بخت در برگزاری تشریفات عروسی، هزینه ی برگزاری تشریفات عروسی است. درست است که خانواده ها علاقه دارند که فرزندانشان هر جه زودتر سر و سامان گرفته و ازدواج کنند اما مخارج برگزاری تشریفات عروسی مسئله ای است که جوانان همیشه از آن واهمه دارند. در این قسمت سعی داریم نگاهی اجمالی به برگزاری تشریفات عروسی بیاندازیم.تمامی این هزینه ها با توجه به محل زندگی شما، تعداد مهمانان و کیفیت خدمات تشریفات مجالسارائه شونده متفاوت است. باغ های اطراف تهران که در مناطقی خوش آب و هوا قرار دارند هزینه های بالایی را برای اجاره یک شب برگزاری تشریفات عروسی از عروس و داماد دریافت می کنند که قسمت عظیمی از این هزینه به تشریفات مجالس بخش های مختلف آن مربوط می شود.

برگزاری تشریفات عروسی
تعداد سالن و استخرتعداد مهمان ها و مختلط بودن، مساحت باغ، تعداد درب های ورود و خروج، کنترل امنیت باغ و فاصله باغ تا شهر مواردی هستند که در هزینه کرایه باغ برای مراسم نقش تعیین کننده ای دارند. هم چنین تاریخ جشن برگزاری تشریفات عروسی در روزهایی که مقارن با اعیاد است و آشنایی عروس و ادماد با مالک باغ نیز در هزینه ی باغ موثر خواهد بود. چایخانه سنتی، هزینه کالسکه برای رساندن عروس و داماد به جایگاه و در برخی مواقع کبوترهایی که به تعداد خواسته شده عروس و داماد به پرواز در می آیند از دیگر موارد تاثیرگذار بر قیمت اجاره باغ عروسی است.

برنامه ریزی برای تشریفات عروسی
یکی ازدغدغه های پر استرس و شیرین عروس و داماد در طول زندگیشان برگزاری تشریفات عروسی است که باعث ایجاد استرس های زیادی می شود. از نکات طلایی که بسیاری از عروس و دامادها با انجام آنها به خواسته های خود رسیده اند عبارتند از:

  • کمک خواست از دیگران: پذیرای کمک دیگران باشید.اگر مجبور هستید که عروسی خود را زود هنگام برگزار کنید مجبورید از دوستان و خانواده ی خود در امور مختلف کمک گرفته و به آنها اطمینان کنید. در غیر این صورت خودتان تنها توانایی رسیدن به کلیه این امور را نداشته و نهایت استرس را خواهید داشت. همچنین ممکن است از دوستان و آشنایان خود درباره انتخاب نوع تالار در تشریفات عروسی کمک بخواهید.
  • موسسات تشریفات عروسی و تشریفات مجالس عروسی را فراموش نکنید: به دنبال موسسه ای باشید که تمامی امور مربوط به عروسی را برایتان انجام دهند.در این صورت تنها مسائلی که می بایست شما درگیر آن باشید دکوراسیون، تزئینات، لباس عروس و مانند اینها خواهد بود. موسسه تشریفات مجالس برخی از لوازم های مورد نیاز را خود تهیه کرده و برخی دیگر را در بصورت لیست آماده کرده و در اختیار شما قرار می دهد تا ازمیان آنها انتخاب کنید.
  • برنامه ریزی واحد داشته باشید و آن را ادامه دهید: سست و بی اراده نباشید و از رویای برگزاری بزرگترین جشن زندگیتان چشم پوشی نکنید.با در نظر گرفتن میزان بودجه خود مشخص کنید که دقیقا چه چیزی می خواهید و حدس و گمان را کنار بگذارید.
میز شام عروسی
میز شام عروسی از مواردی است در برگزاری عروسی دارای اهمیت بسیاری بوده چرا که تمامی غذاهای عروسی بروی آن سرو می شود و تزئینات میز شام عروس و داماد در آن شب بسیار چشم گیر بوده و میهمانان توجه خاصی را به آن می کنند. حتی ممکن است دوستان و آشنایان را از تزئینات و نحوه ی چیدمان میز عروسی شما عکس های تزئینی گرفته و بعدها جهت مرور خاطرات به آنها رجوع کرده و آنها را تماشا کنند. بنابراین هرچه غذاها بهتر چیده شوند میز شام هم از نظر اندازه و ابعاد مناسب باشد قطعا تاثیر بیشتری در اجرای مراسم عروسی شما خواهد داشت. اینروزها اهمیت این موضوع به قدری است که عروس و دامادها قبل از رزرو محل برگزاری عروسی خود از موسسات تشریفاتی نمونه هایی از عکس میزهای شام را در خواست کرده تا از کیفیت مناسب و مطلوب آن مطمئن شوند. میز شام عروسی هم می تواند توسط کارکنان تشریفات و خدمات عروسی چیده شوند و هم عروس و داماد اگر طرح خاصی را مد نظر دارند می توانند میز شام را خودشان بچینند. میز شام می بایست در قسمتی قرار گیرد که در معرض دید مهمانان باشد.این نکته را فرامش نکنید که این میز تنها یکبار در زندگی شما عروس و داماد گرامی چیده می شود بنابراین باید تلاش خود را برای هر چه زیباتر شدن آن به کار بست.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
M

marjan.raad

کاربر تالار
کاربر تالار
موسسه تشریفات و خدمات مجالس برنامه ای کامل از روز عروسی در اختیار عروس و داماد قرار می دهد. که این برنامه شامل زمان حضور عروس و داماد در باغ مجلل عروسی یا سالن، شروع مراسم عقد، زمان بریدن کیک، حضور در سالن شام می باشد که این برنامه باعث کمتر شدن استرس عروس و داماد در روز مراسم عروسی می باشد تشریفات رویال تمام امکانات مورد نیاز شما را در زمینه خدمات عروسی در باغ کرج به صورت کاملا اختصاصی و متفاوت با باغ های دیگر ارائه می دهد.
خدمات مجالس و تشریفات عروسی شامل
ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی
ارائه انواع سالاد و دسر
ارائه انواع نوشیدنی های سرد و گرم
ارائه انواع شیرینی و کیک
گل آرایی مجالس شامل گل آرایی میزهای پذیرایی و شام، گل آرایی ورودی و جایگاه عروس و داماد، سفره عقد، ماشین عروس، دسته گل عروس و ….
خدمات مجالس معمولا با مجموعه تالارهای مجلل تشریفات طرف قرارداد بوده و بر این اساس بر طبق سلیقه و بودجه و سایر موارد مورد نظر عروس و داماد و خانواده های آن ها به افراد خدمات ارائه می دهند.

ارائه جدیدترین دیزاین های میزهای پذیرایی و شام ارائه انواع جایگاه و ورودی عروس و داماد بر اساس آخرین دیزاین های روز
برخوردار از تیم مجرب و متحد الشکل مهمانداران خانم و آقا
برخوردار از سرویس کامل مبلمان و صندلی چوبی
مجهز به کادر حرفه ای فیلمبرداری و عکس
مجهز به کادرحرفه ای موزیک های پاپ و سنتی
نورپردازی سالن و فضاهای باز
انواع مدل های سفره عقد
و در نهایت ارائه خدمات جانبی شامل سفره خانه سنتی، بازارچه، کافی شاپ، بار میوه، بار شکلات و … قیمت تالار عروسی با توجه به برخی از ویژگی ها متفاوت است. علاوه بر این امکاناتی که عروس و داماد درخواست می کنند نیز بر این قیمت تاثیر می گذارد.
تشریفات مجالس
گروه خدمات مجالس و تشریفات عروسی با در اختیار گرفتن پرسنلی مجرب و کارآزموده و به کار گیری بالاترین استانداردهای تجهیزات خدمات مجالس و تشریفات عروسی سعی بر آن دارد که با در نظر گرفتن سلیقه شما عزیزان ماندگارترین شب زندگیتان را به رویایی ترین آن مبدل سازد. انتخاب منـوی غذایی تالار تشریفات به میزان بودجه عروس و داماد بستگی دارد. البته انتخاب یک کترینگ خوب باعث می شود تا یک غذای ساده نیز بهترین طعم را داشته باشد.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا