بزودی OK Google بصورت آفلاین هم کار خواهد کرد

D

d.ertebat

کاربر تالار
کاربر تالار
Banned
به تازگی بروزرسانی جدیدی برای اَپ رسمی گوگل عرضه شده که قابلیت‌های جدیدی را ارائه می‌کند. به نظر می‌رسد حالا امکان استفاده از قابلیت OK Google بصورت آفلاین هم فراهم است. با زومیت همراه باشید.

استفاده از دستور OK Google ساده و مطمئن است؛ ولی در حال حاضر فقط وقتی می‌توان روی آن حساب کرد که ابزار هوشمند شما آنلاین باشد. هروقت ابزار هوشمند شما آفلاین باشد (یا این که شما تصور کنید که آنلاین هستید ولی مشکلی در اتصال شما وحود داشته باشد) گوگل شما را مطلع می‌سازد که دسترسی به این قابلیت در حال حاضر ممکن نیست. ولی به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک شرایط عوض شود.

گوگل بروزرسانی جدیدی را برای نرم افزار رسمی گوگل در اندروید آماده کرده است که به نظر می‌رسد قابلیت دستورات آفلاین OK Google را ارائه می‌کند. به تازگی رشته کدهای بررسی شده از آخرین فایل APK نرم افزار گوگل نشان می‌دهد که کاربران می‌توانند از دستور OK Google به صورت آفلاین استفاده کنند. این قابلیت در حالت آفلاین برای دستوراتی مثل تماس بگیر، پیام بفرست، موسیقی پخش کن و وای فای را روشن کن در دسترس است و سایر فرمان‌ها شاید بعدها قابل استفاده باشند؛ ولی در حال حاضر فقط این 4 فرمان در کدها دیده شده است.

اما موارد دیگری که نرم افزار بروز رسانی شده گوگل خواهد داشت شامل دستورات صوتی برای تنظیم روشنایی صفحه و میزان صدا، میان‌برهای یادآورها و هشدار بابت شبکه‌های غیر ایمن خواهد بود. هرچند هنوز نسخه 4.7 این نرم افزار در گوگل پلی قرار دارد، ولی برای دانلود نسخه 4.8 آن می‌توانید از اینجا اقدام کنید.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا