بلکبری روی سیستمعامل اندروید تمرکز میکند

Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار


303577_458-1.jpg
بلکبری قصد دارد تمرکز کمتری بر سیستمعامل BB10 داشته باشد و در مقابل در نسل جدید گوشی هوشمند این شرکت نسخه اصلاح شده از سیستمعامل اندروید را با قابلیتهای سیستمعامل BlackBerry 10 عرضه کند.

یکی از موسسان دره سیلیکون تابستان گذشته پیشنهاد داد که حاضر است شرکت بلکبری را به قیمت 8 میلیارد دلار خریداری کند که البته تلاش او بینتیجه ماند.

به گزارش فارس به نقل از سلولار – نیوز، این موسس که یکی از سرمایهگذاران اصلی حوزه فناوری محسوب میشود و رابین چان (Robin Chan) نام دارد، تلاشهای فراوانی انجام داد تا بتواند این شرکت بزرگ تولیدکننده گوشیهای هوشمند را خریداری کرده و مدیریت آن را در اختیار بگیرد.

وی همچنان تلاشهای خود را ادامه داد و سرانجام گروه از سرمایهگذاران را راهاندازی کرده است به کمک آنها بتواند مدیریت بلکبری را در اختیار بگیرد.

چان سال گذشته سه ماه برای خریداری شرکت بلکبری و جمعآوری سرمایهگذاران فناوری زمان گذاشت و در نهایت گروهی از توسعهدهندگان فناوری را راهاندازی کرد، تا مدیریت مرکز تحقیق و توسعه بلکبری را در دست بگیرند.

تلاش چان در اصل برای تصاحب مرکز تولید سختافزار و سیستمعامل بلکبری بود و او هدف خود از این کار را تمرکز بر خدمات ارایه شده از سوی این شرکت اعلام کرد.

وی گفته بود که بهطور خاص بر سرویسهای مبتنی بر پست الکترونیکی تاکید دارد.

این سرمایهگذار که هماکنون تلاش میکند شرکت بلکبری را خریداری کند، قصد دارد تمرکز کمتری بر سیستمعامل BB10 داشته باشد و در مقابل در نسل جدید گوشیهای هوشمند این شرکت نسخه اصلاح شده از سیستمعامل اندروید را با قابلیتهای سیستمعامل BlackBerry 10 و همچنین سرویس email/BBM services به دست کاربران برساند.

بر این اساس، گروه یاد شده قصد دارند سرویسهای ویژه پست الکترونیکی مخصوص بلکبری را راهاندازی کنند که کاربران بتوانند روی آیفون و گوشیهای اندرویدی هم به این سرویسها دسترسی داشته باشند.

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا