اختصاصی بهترین مرورگرها برای آیفون کدامند ؟

M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
بعد از بروزرسانی آی او اس 8 و بهبود کارایی مرورگر Safari این سوال برای کاربران آیفون مطرح می شود که کدام مرورگر برای آیفون مناسب است ؟ آیا Safari برای استفاده در آیفون بهتر است یا دیگر مرورگر ها ؟ در این ارسال از پرشین بکس به معرفی بهترین مرورگر ها برای آیفون می پردازیم ... با ما همراه باشید .

1. کروم ( Chrome)
گوگل کروم یکی از پرطرفدار ترین مرورگر های دنیا در رایانه های رومیزی و آیپد و حتی گوشی های اندرویدی می باشد ( به انتخاب کاربران ) . گوگل کروم با قابلیت هایی همچون ترجمه ی صفحات ، تب های نا محدود و جستجوی صوتی توانسته خود را از دیگر رقبا جدا کند . اگر شما علاقمند به وارد شدن و یا ساختن حساب گوگل نیستید باید کمی خرج کنید ! چون گوگل کروم تنها مرورگر رایگان با این قابلیت ها می باشد !

2. Puffin
پافین رایگان نیست ! بهترین مرورگر برای مرور در صفحات سادده ی وب هم نیست ! ... اگر میخواهید صفحاتی را که دارای فایل های فلش هستند و یا با زبان فلش طراحی شدند را اجرا نمایید پافین گزینه ی مناسبی می باشد . در غیر اینصورت بهتر است از مرورگر دیگری استفاده نمایید . قیمت این نرم افزار هم 3.99 دلار می باشد .

3. دلفین - Dolphin
یک رابط کاربری زیبا و دل انگیز با شخصی سازی های بسیار، دلفین توسط بسیاری از کاربران آیفون استفاده می شود و بسیاری دلفین را بهترین مرورگر برای آیفون میدانند . با مرورگر دلفین در آیفون شما میتوانید حرکات اختصاصی خود را در صفحه ایجاد کنید و میانبر های خاص خود را بسازید . مرورگر دلفین به تنهایی رایگان است اما افزونه های آن مانند جستجوی صوتی را باید خرید !

موفق باشید .
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا