بهروز وثوقی در گذشت!!

NIKE

NIKE

پکر!؟
مدیر بازنشسته
1.jpg



چند وقتی است که در بین مردم هر چند وقت یک بار شایعه خبر فوت یک هنرپیشه معروف را به یکدیگر پیامک می کنند. به طور مثال شایعه درگذشت پرویز پرستویی، استاد عزت الله انتظامی و دیگران.
البته درباره بازیگران ایرانی که در خارج از کشور به سر می‌برند، وضع کمی فرق می کند زیرا برخی خبرها از طریق شبکه‌های ماهواره ای اعلام می شود و شاید صحت بیشتری داشته باشد! اما باز هم نمی توان بروی چنین شایعاتی تاکید کرد. درباره خبر درگذشت بهروز وثوقی احتمالاً همین موضوع صدق میکند. باید منتظر ماند و دید تا چه حد صحت این خبر تایید می شود.


بهروز وثوقی با نام واقعی خلیل وثوقی از جمله بازیگران دهه‌های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی است. ماندگارترین نقش این بازیگر سال 1348 درفیلم «قیصر» به کارگردانی مسعود کیمیایی رقم خورد و بعد از آن همه او را به نام قیصر می‌شناختند

خبر مرگ این هنر پیشه عزیز به شرح زیر میباشد:


وی روز گذشته بر اثر ایست قلبی در سن ۷۶ سالگی در بیمارستانی در سانفرانسیسکو درگذشت.بهروز وثوقی اواخر عمر خود با بازی در برخی تئاترها در آمریکا سوابق کاری خود را بنا به نظر برخی از کارشناسان زیر سئوال برده بود.بازی در فیلم های قیصر؛ سوته دلان؛طوقی و گوزن ها از سوابق کاری بهروز وثوقی محسوب میشود.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا