بهزاد فراهانی با «خون و گل سرخ» در شبکه 4

senda

senda

Just Music
مدیر بازنشسته
سلام بچه ها



نمایش "خون و گل سرخ" - ساخته بهزاد فراهانی - در برنامه "مجله تئاتر" نقد میشود.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، "مجله تئاتر" که به صورت هفتگی به مسائل صنفی، حرفهای و تخصصی این هنر و نقد و بررسی آثار روی صحنه تئاتر می پردازد، این هفته در بخش نقد نمایش روی صحنه با حضور بهزاد فراهانی - کارگردان و نویسنده نمایش «خون وگل سرخ» - این نمایش را نقد می کند.

به گفته نیما دهقان تهیه کننده برنامه، حضور هنرمندان تئاتر در سی و دومین جشنواره تئاتر فجر موضوعی است که "مجله تئاتر" با حضور سه نوسنده و کارگردان تئاتر شهرستانی به آن خواهد پرداخت. میلاد اکبر نژاد از شیراز، حسن عابدی از بجنورد و مجید واحدی زاده از اردبیل به عنوان میهمان در این برنامه حضور خواهند داشت.

دهقان به بخش های برنامه اشاره کرد و گفت: در برنامه این هفته سه گزارش از حضور معاون وزیر ارشاد در تئاتر شهر، نمایش محاق و کارگردانهایی که آثارشان در جشنواره تئاتر فجر پذیرفته نشده است پخش می شود.

تهیهکننده «مجله تئاتر» از تغییر ساعت پخش برنامه خبر داد و افزود: به دلیل اینکه شبکه چهار فیلمهای تلویزیونی جشنواره جام جم را هر شب ساعت 23:15 پخش می کند، تا پایان پخش این فیلم، برنامه «مجله تئاتر» به مدت چند هفته جمعهها ساعت 15:30 به روی آنتن شبکه چهار می رود.




ایسنا
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا