بوت دوگانه اندروید و ویندوز فون با گوشی Nokia X2

  • شروع کننده موضوع KaShKoOl
  • تاریخ شروع
KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
secret_thumb.png

با از راه رسیدن گزارش ها درباره ساخت نوکیا X2 توسط مایکروسافت، به نظر می رسد این تلفن بیش از آنچه به نظر می رسید جذاب باشد. طبق اظهاراتی ناشناس در اپلیکیشن اجتماعی Secret، نوکیا X2 دارای بوت دوگانه اندروید و ویندوز فون و امکان اتصال به سرویس های گوگل پلی خواهد بود. این یعنی مایکروسافت از رویکرد نوکیا X1 که از اندروید اختصاصی استفاده می کرد، کوتاه خواهد آمد.

اگر با Secret که این خبر در آن لو داده شده آشنا نیستید، باید بدانید که این اپ امکان ارسال نظرات به طور ناشناس را دارد و از این رو منتشر کردن خبرهای غیررسمی در آن، ایده آل است. در آن سو، اینکه مایکروسافت در حال حاضر نوکیا را در اختیار گفته و اداره می کند (و از این رو صاحب برند نوکیا X نیز شده)، احتمال استفاده از ویندوز فون و اندروید در نوکیا اکس ۲ را منطقی جلوه می دهد.

nokia-x.jpg

140107224134072.jpg

طبق بنچمارک آنتوتو، مایکروسافت مشغول آماده سازی نوکیا اکس ۲ با این مشخصات است: «نمایشگر ۴.۳ اینچی با رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰، یک گیگابایت رم، چهار گیگابایت حافظه، دوربین ۵ مگاپیکسلی در عقب و ۰.۳ مگاپیکسلی در جلو، و چیپ اسنپدرگن ۲۰۰.»

منبع opda
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا