بومی سازی ساخت دکل های حفاری نفت تا سه سال آینده

!₪ ŽεüŠ ₪!

!₪ ŽεüŠ ₪!

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
رییس جهاد دانشگاهی از بومی سازی ساخت دکل های حفاری نفت تا 3 یا 4 سال آینده خبر داد.


دکتر محمد حسین یادگاری در گفت وگو با خبرنگار فناوری ایسنا - منطقه سمنان، این پروژه را یکی از پرافتخارترین برنامه های جهاد دانشگاهی دانست که با همکاری وزارت نفت و وزارت دفاع اجرا خواهد شد.


وی افزود: با تخصیص ارز مناسب در این خصوص، فعالیت جدی پروژه بزودی آغاز خواهد شد.


یادگاری با اشاره به عدم توجه شرکت های خارجی به تحریم های دیکته شده از سوی استکبار خاطرنشان کرد: با نزدیک شدن به فصل سرما کشورهای اروپایی به نفت ایران احتیاج پیدا کرده و در ماههای آینده خرید نفت از ایران افزایش قابل ملاحظه ای خواهد یافت.


وی اظهار امیدواری کرد که با فروش نفت اعتبارات خوبی به دستگاه های اجرایی تزریق شده و فعالیت های اجرایی روند سریع تری پیدا کند.


رییس جهاد دانشگاهی با اشاره به اقدامات انجام شده برای تاسیس سه پژوهشکده جهاد دانشگاهی استان سمنان که به تصویب هیأت دولت در سفر سوم به استان رسیده بود، تصریح کرد: به دلیل مشکلات مالی، روند ساخت پروژه ها با تأخیر مواجه شده ولی در صورت تأمین اعتبار، ساخت این پروژه ها پیگیری خواهد شد.


یادگاری افزود: با گفت وگویی که با مسؤولان استان سمنان صورت گرفت، استانداری، اطمینان داد که این پروژه ها که جزء مطالبات جدی مردم استان نیز هست، در اولویت برنامه ها قرار گیرد.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا