بیرانوند: امسال در نفت نمی‌‌مانم

  • شروع کننده موضوع M_A_Qolami
  • تاریخ شروع
M_A_Qolami

M_A_Qolami

-
مدیر ارشد تالار
به نام خدا


92f647856ac122f4ab8c722d0d81f8db.jpg

به گزارش "ورزش سه"، این گلر جوان که در دو روز گذشته مذاکرات جدی با نفتی ها داشت و ظاهرا تا دیشب هم منتظر آنها بود، در نهایت تصمیم خود را در گفت‌وگو با خبرنگار ما علنی کرد و گفت: امسال در نفت نمی‌ نماند.

بیرانوند که هنوز یکسال قرارداد با نفت دارد قصد دارد خودش را سرباز کند و فصل آینده را در تراکتورسازی بگذراند. او می‌ گوید: این یکی از راه های پیش روی من است ضمن اینکه من از تیم های دیگر هم پیشنهاد دارم و تیم های خوبی در لیگ من را می‌ خواهند. من با نفتی ها مذاکره کرده ام ولی آنها شرط های من را قبول نکردند تا من به تیم دیگری فکر کنم.

بیرانوند در پاسخ به سوال ما که قصد دارد به چه تیمی برود هم گفت: این را بنویسید که بیرانوند بدون تیم نمی‌ ماند.

نفتی ها هنوز امیدوارند که نظر بیرانوند را تغییر بدهند. در فاصله یک روز تا تمرینات تیم سوم فصل گذشته، جدایی بیرانوند خبر خوبی نیست و در صورت رخ دادن این اتفاق آنها باید به سرعت یک دروازه‌بان تازه جذب کنند.

با این خبر علت اصرار نفت به قرارداد با وحید شیخ ویسی هم مشخص می‌ شود. دروازه‌بانی که وضعیت روشنی برای ادامه همکاری با نفت ندارد چراکه به ادعای مسوولان سیاه جامگان با این تیم قرارداد امضا کرده است.

منبع : ورزش 3



یاحق
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا