تاثیر گوگل پلاس بر سئو وارتقا رتبه سایت

  • شروع کننده موضوع hassanseo
  • تاریخ شروع
hassanseo

hassanseo

کاربر تالار
کاربر تالار
برای دستیابی به رتبه بالا هر کاری که از دستمان بیاید انجام میدهیم. اما ، حتی اگر بتوانیم، درست نیست که هر کاری را امتحان کنیم. کاری که درست است، انجام چیزی است که بر رتبه بندی تاثیر خیلی خوب دارد. G+، شبکه اجتماعی گـوگل ، این احتیاجات را برآورده می نماید - بنظر می آید که در رتبه بندی معجزه می نماید در حالیکه برخي از افراد (بجز آنهایی که تمام چیز را امتحان میکنند) افرادی که از شبکه های اجتماعی جهت سئو مصرف میکنند، تلاش های خود را بر فیسبوک متمرکز میکنند زیرا آن مشهور تر از G+ است. هرچند که معین شده که تلاش های ما در G+ بیشتر از فیسبوک نتیجه میدهد. آن اینجاست

جهت چه گوگل پلاس جهت سئو ارزش ویژه دارد؟

در حالیکه گـوگل هر رابطه مستقیم با گوگل پلاس و کار در آن را انکار می نماید ، بسیار زیاد ها وبسایت های با رتبه بهتر ، فعالین خوب ی در گ.گل پلاس دارند. در حالیکه در نظریه این میتواند تصادف پاک باشد، ولی نتایج حرف خودشان را میزنند. اینجا چند جهت اینکه گوگل پلاس برای سئو با اهمیت است آورده شده:

گوگل مالک آن است و خیلی مهم نیست که قبول کنند یا نه، همان گونه که شواهد نشان میدهد، مشهور بودن در گوگل پلاس، فاکتور زیاد بزرگی برای رتبه بهتر است.

گاهي از لینک ها را می شود دنبال کرد و آنها به ترفیع رتبه کمک میکنند. تمام لینک ها خوب نیستند ولی برخلاف بقیه سایت ها، حداقل لینک های"به اشتراک گذاشته شده"(لینک های زیر مطالب) بهتر هستند ، بعد از آنها بهره ببرید. بعلاوه زمانی که مطلب جالبی میگذارید آن را دوباره میگذارند، میتوانید چندین لینک را در صفحه بدست آورید.

لینک های گوگــل پلاس، متن انکر ارتباط میگیرند. عنوان مطلب، متن انکر است(که معین ا بهتر از "این را کلیک کن"، "اینجا" و یا متن های انکر کلی دیگر است) این متن انکر طبیعی بنظر می آِد و به رتبه شما آسیب نمیزند.

سریع فهرست کردن تمام صفحات هم یکی دیگر از ویژگی ها است. با اینکه درست است که گـوگل در فهرست کردن تمام وب سایت ها سريع است، این مزیت گوگــل پلاس نسبت به فیسبوک توییتر که تمام محتوا از موتورهای جستجو مخفی می شود ، قابل شکست نیست.

همان گونه که میبینید، ویژگی ها ی گوگل پلاس برای سئو چشـم گیر هستند . پس، حتی اگر در مورد تمام رسانه های اجتماعی شکاک هستید، مورد گوگل پلاس تفاوت می نماید خوب است که یکبار امتحانش بکنید .چگونه از گوگل پلاس مصرف کنیم تا رتبه خوب ی بیاوریم

گـوگل پلاس با بقیه رسانه های اجتماعی مفرق نیست، هرچند که خصوصیات ی ویِژگزینشه خودش را دارد. اینجا چند راهکار پایه ای برای مصرف درست از آن آمده است

عضو گوگل پلاس شوید / فعال باشید

معین ا، چنانچه هنوز در گوگــل پلاس نیستید، اولین قدم عضویت در آن است. انجام این کار آسان است و شما را با جزئیات آن خسته نمیکنیم. بعد از اینکه عضو گوگــل پلاس شدید، ببینید که دوست ها تان آشنایانتان هم هستند یا نهف آن را به حلقه اضافه بکنید . میتوانید درهمان موقع مطلب بگذارید اما ابتدا خوبتر است که مطالبی که افراد دیگر گذاشته اند را بخوانید. به آنها نظر دهید، آنها را به اشتراک بگذارید، بعد ازآن میتوانید مطلب گذاشتن را شروع کنید.

از حق نویسندگی گوگل استفاده بکنید .

حق نویسندگی گوگــل هم یکی دیگر از خدماتی است که میتوانید در گوگل پلاس پیدا بکنید . غلاوه بر ارزشمند بودن این وسائل برای حفاظت از محتوا، به سئو هم کمک می نماید . زمانی که متن های خود را به پروفایل خودتان در این وسائل اضافه میکنید، اسم شما در نتایج جستجو ظاهر می شود . این شاید باعث ترافیک نشود ولی مطمئنا به شما کمک می نماید تا شهرت را ایجاد کنید .

محتوا های بهتر قرار دهید

ضروری به گفتن نیست که باید مطالب بهتر بگذارید. محتوای با کیفیت کم نه فقط به اعتبار شما لطمه میزند بلکه احتمال دارد هیچ زمان دیده نشود. در شبکه های اجتماعی، تنها وقتی که دیده شوید، میتوانید از ویژگی ها استفاده بکنید زیرا در اینصورت شاید که محتوایتان به اشتراک گذاشته شوند. پس، قانون اصلی جهت تمام شبکه های اجتماعی در اینجا صدق می نماید - مطلب نگذاشتن بهتر از مطلب بیهوده گذاشتن است.

صفحه در مورد را جالب بکنید .

صفحه های معرفی میتوانند زیاد خسته کننده باشند احتمالا بخواهید از مال خودتان بگذرید اما این غلط بزرگ است. با گوگل پلاس، صفحه های معرفی بسیار زیاد مفید ند زیرا از این طریق میتوانید لینک به سایتتان، پروفایل بقیه شبکه های اجتماعی و یا حتی لینک به صفحه هایی که فکر میکنید جذاب می باشند را اضافه بکنید . تمام این تلاش ها بیهورد نیستند، پس آنها را انجام دهید.

به پروفایلتان توجه بکنید .

صفحه های معرفی تنها جزءی نیستند که می بایست بهشان توجه شود. علاوه بـر آن، می بایست پروفایل گوگل پلاس خود را عالی بکنید . همان گونه که از تجربیاتتان در شبکه های اجتماعی دیگر میدانید، این اطلاعات جهت موفق یت ضروری هستند . به همین بایستی تمام اطلاعات ارتباط را پر بکنید و آنها را به روز بکنید . خود را در دسترس قرار دهید.

شبکه های اجتماعی جهت افرادی که میترسند و یا مایل نیستند که رابطه برقرار کنند مناسب نیست.البته روش های دیگری مثل افراد محتلفی هستند که به فروش لایک گوگل پلاس مشغول هستند و می توانید اقدام به خرید لایک گوگل پلاس کنید. چنانچه در شبکه های اجتماعی هستید به مفهوم نمیخواهید خود را در آنجا مخفی بکنید بلکه میخواهید حلقه دوست ها تان،همکاران و آشنایانتان را گسترش دهید.برای به دست آرودن آن، می بایست خود را در دسترس قرار دهید، مثلا،آسان به حلقه بقیه اضافه شوید و مطالب را عمومی بکنید . این موفق یت شبه شما را تضمین نمی نماید ولی زمانی که در دسترس هستتید مطالب و پروفایلتان دیدنی هستند ، شانس شما برای دیده شدن را افزایش میدهد.

گوگــل پلاس جواهر واقعی جهت SEO است. با وجود متخصصین زیاد، دخالت خود گوگل ، ویژگی ها ی آن را پایین می آورد. گوگل پلاس به بسياري از سایت ها جهت بدست آوردن رتبه بهتر یاری می نماید . مسلما این نمیتواند تضمین برای موفق یت شما باشد ولی تست کردن آن اهمیت دارد. عاقلانه ترین کار، امتحان کردن برای وبسایت است، و ببینید که چگونه کار می نماید . چنانچه گوگل پلاس به شما جواب داد، آنگاه میتوانید استفاده از آن را بهبقیه وبسایت هایی که بهینه میکنید، گسترش دهید. اما ، انتظار معجزه نداشته باشید. اربقیه تلاش های SEO شما ضعیف باشد، حتی گـوگل پلاس نمیتواند آن را جبران نماید .
 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا