تاخير در عرضه سیستم عامل جدید بلک بری

!₪ ŽεüŠ ₪!

!₪ ŽεüŠ ₪!

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
موبنا- شرکت کانادایی RIM اعلام کرده که عرضه سیستم عامل BlackBerry 10 را به تاخیر می اندازد.


شرکت RIM تولیدکننده گوشی های بلک بری قرار بود تا اواخر سالجاری میلادی نسخه BlackBerry 10 را به بازار عرضه کند، اما به تازگی اعلام کرده که در حال تست شبکه های موبایل است تا این پلات فورم با آنها سازگار شود.
این شرکت اعلام کرده که بیش از 50 شبکه موبایل در حال آزمایش این پلاتفورم هستند تا خود را برای ارایه سرویس های بلک بری تا اوایل سال 2013 آماده کنند.
گفته می شود نسخه جدید سیستم عامل بلک بری با همکاری شرکت QNX ساخته شده و قرار است امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد.


گوشی های سری بلک بری به لحاظ امنیتی که دارند طی چند سال گذشته به شدت مورد استقبال کاربران در سراسر دنیا قرار گرفت. اما به دلیل کاستی های در به روز رسانی نرم افزاری، این شرکت بخش زیادی از سهمش را از دست داد و هم اکنون با ورود سامسونگ به عرصه هوشمندسازان و اپل با عرضه گوشی های آی فون احساس خطر کرده و در صدد به روز رسانی سیستم عامل خود برآمده تا بتواند سهم از دست رفته اش را دوباره احیا کند.


این شرکت کانادایی از چند ماه پیش اعلام کرده که قصد دارد سیستم عامل جدیدش را که تفاوت بسیاری با نسخه های قبلی دارد راهی بازار کند و این قضیه باعث افزایش سهم این شرکت شده است.


اطلاعات بیشتر راجع به نسخه جدید سیستم عامل بلک بری منتشر نشده اما انتظار می رود امکانات ویژه ای را در اختیار کاربران قرار دهد.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا