تاریخ انتشار بازی Stronghold Crusader II مشخص شد !

  • شروع کننده موضوع M_A_Qolami
  • تاریخ شروع
M_A_Qolami

M_A_Qolami

-
مدیر ارشد تالار
b3c3d958b9f48f1d19df6149cc2fc436.jpg

درود
استدیو Firefly سازنده سری Stronghold Crusader ، نسخه دوم این بازی را تا تابستان سال ۲۰۱۴ به دلیل تغییرات جزئی در بازی به تاخیر انداخت ولی دیروز این استدیو اعلام کرد که تاریخ عرضه رسمی بازی دوم سپتامبر ( ۱۱ شهریور ) برای PC می باشد.
در متن اعلامیه رسمی استدیو آمده است :
” ما بسیار خوشحالیم که برای طرفداران سری بازیهای Stronghold تاریخ عرضه ای اعلام می کنیم. طرفداران سری Crusader امید زیادی به موفقیت نسخه دوم بازی داشته اند و با اینکه همه این طرفداران میخواهند هر چه زودتر یک نسخه از بازی را بازی کنند ، ما هیچوقت سعی در به عجله انداختن پروسه ساخت بازی نداشته ایم. پس از آغاز پروژه ساخت این بازی ما با این شعار به جلو رفتیم که بازی را زمانی عرضه کنیم که کاملا آماده عرضه باشد و این زمان تقریبا فرارسیده است. ما به مرحله نهایی ساخت بازی رسیده ایم و حتی جرات کردیم که قسمت هایی از دمو بازی را در نمایشگاه هایی چون PAX East و EGX London به نمایش بگذاریم.”
بازی Strongold Crusader 2 اولین بازی ساخته شده توسط تیم استدیو Firefly بعد از عرضه Stronghold 3 می باشد که بخاطر باگ ها و گلیچ های زیاد مورد انتقاد شدید قرار گرفت.
این بازی شما را دوباره به حال و حوای جنگ های صلیبی می برد و شما شاهد ویژگی هایی چون شاهان و لرد های آن زمان همچون صلاح الدین ایوبی و ریچارد شیردل خواهید بود.
منبع : گیم ایمگ
یا حق
 
MMDREZA

MMDREZA

ــــــــــــــــــــــــــــــــ
مدیر بازنشسته
خداکنه گروه دوبلاژش همون قدیمیا باشن
خیلی با احساس دوبله کرده بودن:دی
مخصوصا وقتی میگفت:
اینجا قرار نمیگیرد :هه
 
Pb.GraphisT

Pb.GraphisT

گرافیست
مدیر ارشد گرافیک
خداکنه گروه دوبلاژش همون قدیمیا باشن
خیلی با احساس دوبله کرده بودن:دی
مخصوصا وقتی میگفت:
اینجا قرار نمیگیرد :هه
خخخخخخخخخخخخخ :لول
انصافا بازی باحالی بود :هه
ما با بچه ها شبکه میکردیم خییلی حال میداد
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا