تبدیل آیفون به بلک بری با Typo

peyton3000

peyton3000

کاربر تالار
کاربر تالار
Banned

تبدیل آیفون به بلک بری با Typo

Typo در واقع یک Case برای آیفون ۵ و آیفون ۵S است که دستگاه تماماً لمسی شما را مجهز به یک کیبورد با کیفیت مینماید.با حضور تلفنهای هوشمند مجهز به صفحههای لمسی ،دیگر گوشیهای دارای کیبورد فیزیکی طرفدار چندانی در بازار ندارند، اما گاه پیش میآید که دلمان برای کیبوردهای فیزیکی راحت گوشی های Blackberry تنگ میشود. رایان سیکرست یکی از افرادی است که معتقد است هیچ کیبورد لمسی نمیتواند جای دکمههای فیزیکی را بگیرد. در همین راستا وی یک محصول خلاقانه را برای کاربران گوشیهای اپل معرفی خواهد کرد.

1705.jpg

Typo Keyboard یک کاور مجهز به کیبورد برای آیفون ۵ و آیفون ۵S است. این کاور که از طریق Bluetooth با گوشی ارتباط برقرار میکند، آیفون شما را به یک بلک بری Q10 با نور پسزمینه برای کیبورد تبدیل میکند. بخش کیبورد این کاور، دکمه Home آیفون را میپوشاند وبه جای آن یک کیبورد QWERTY باکیفیت خوب ، چند دکمه کنترل تنظیمات آیفون و یک میانبر برای دکمه Home را در اختیار کاربر قرار میدهد. بدین ترتیب کاربر هنگام تایپ کردن به تمام فضای صفحه نمایش دسترسی دارد و دیگر کیبورد لمسی بخش عمدهای از فضای نمایشگر آیفون را اشغال نمیکند. این امر به معنی افزایش ۴۰ درصدی صفحه نمایش در هنگام تایپ خواهد بود.


احتمال می رود که Typo در نمایشگاه CES امسال به طور رسمی معرفی شود و در ژانویه ۲۰۱۴ (دیماه) با قیمتی حدود ۹۹ دلار روانه بازارها شود.


زومیت
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا