تبدیل واحدها به وسیلهی موتور جستجوی گوگل

  • شروع کننده موضوع Night Spirit
  • تاریخ شروع
Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار

در این پست از پرشین بکس قصد داریم آموزش از موتور جست و جوی گوگل را منتشر نماییم با این آموزش شما میتوانید به وسیله موتور جست و جوی گوگل تبدیل واحد کنیم . برای یاد گیری این کار با ما همراه باشید ...


به وسیلهی موتور جستجوی گوگل میتوان تقریباً تمامی واحدهای اندازهگیری شناخته شده را به یکدیگر تبدیل کرد. دما، طول، وزن، سرعت، صدا، مساحت، سوخت، زمان و حجم دیجیتال این واحدها هستند. در این ترفند به نحوهی انجام این کار میپردازیم.

بدین منظور:
شما میتوانید جهت دسترسی به ابزار تبدیل واحدها عبارت Unit Conversion را در موتور جستجوی گوگل جستجو کنید.
خواهید دید که با این کار ابزاری در بالای لیست نتایج نمایان میشود که میتوانید نوع واحد را انتخاب کرده و سپس مقیاس اولیه و ثانویه را انتخاب نموده و عدد مورد نظر خود را وارد نمایید.
همچنین تسریع در انجام عملیات میتوانید مستقیماً مقیاس مورد نظر خود را در موتور جستجوی گوگل جستجو نمایید. به عنوان مثال برای اینکه بدانیم 10 سانتیمتر چند اینچ خواهد بود این عبارت را جستجو خواهیم کرد:
10 cm in inch

و یا برای پی بردن به اینکه 10 مگابایت چند بایت است این عبارت را جستجو میکنیم:
10 megabyte in byte



منبع:ترفندستان
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا