تبلت يا كامپيوتر، كدام انتخاب بهتری است؟

  • شروع کننده موضوع M.Bagheri
  • تاریخ شروع
M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
شاید شما بخواهید یکی از این دو را بخرید ! کدام یک بهتر است ! تبلت بخریم یا کامپیوتر داشته باشیم . در هر صورت برای پاسخ به این سوال باید تا پایان مطلب با ما همراه باشید .
به گزارش جیاسام آریا، بيل گیتس از رشد بازار تبلتهای دارای صفحه کیبورد در آینده خبر داد و گفت: ظرف پنج سال آینده نه تنها فروش تبلتها کاهش نمییابد بلکه رشد چشمگیری خواهد داشت تا جائیکه شاید بتوان آن را جایگزینی برای رایانههای رومیزی دانست.

بیلگیتس در صحبتهای اخیر خود، نوعی بازاریابی غیر مستقیم و هدفمند را بکار گرفته که بر مبنای آن ارزش محصولات رقیب را میتواند کاهش دهد.
مدیر عامل مایکروسافت عنوان کرده که ظرف پنج سال آینده نه تنها فروش تبلتها کاهش نمییابد بلکه رشد چشمگیری خواهد داشت تا جائیکه شاید بتوان آن را جایگزینی برای رایانههای رومیزی دانست.

گیتس گفته تبلتهای کنونی مخصوصا آیپد به دلیل نداشتن صفحه کیبوردی جهت تایپ، چندان مورد قبول نیستند و این به عنوان یک ضعف مطرح است که باید به مرور رفع شود تا در آینده بیشتر مورد قبول واقع شوند.

چنین اظهارنظری از سوی مدیر عامل مایکروسافت که خود پروژه سرفیس را در دست دارد کمی عجیب به نظر میرسد اما با گذر از این مرحله میتوان به شیوه جدیدی از بازاریابی پی برد که به شکلی غیر مستقیم تمامی کاربران را خطاب قرار میدهد.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا