تبلیغاتی که تکنولوژی را به این مرحله رساندند!

  • شروع کننده موضوع !₪ ŽεüŠ ₪!
  • تاریخ شروع
!₪ ŽεüŠ ₪!

!₪ ŽεüŠ ₪!

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
تبلیغات یکی از اجزای جدایی ناپذیر شرکت‌های امروزی است. بیشتر تولید کنندگان سعی می‌کنند نسبت به رقبای خود تیزر‌ها و عکس‌های تبلیغاتی بهتری داشته باشند. در میان تولید کننده‌های امروزی سامسونگ را می‌توان یکی از موفق‌ترین شرکت‌ها در زمینه تبلیغ محصولات دانست. با وجود این که کمپانی اچ‌تی‌سی نیز اسمارت فون‌های بسیار قدرتمندی دارد، اما به‌دلیل تبلیغات کم این شرکت، محصولات سامسونگ فروش بهتری نسبت به اچ‌تی‌سی دارند.

در ادامه تصاویری از تیرز‌های تبلیغاتی شرکت‌های تکنولوژی مشاهده خواهید کرد. این تصاویر به تولید کننده خاصی اختصاص ندارند و محصولات زیادی بین آن‌ها دیده می‌شود.




در همه این تصاویر نکته بسیار جالبی وجود دارد، در اغلب این تبلیغات شرکت‌ها سعی در کوچک کردن محصولات خود داشتند و کوچکی محصولات خود را به رخ رقیبان می‌کشیدند و امروز می‌توانید نقطه بلوغ این فرآیند را در محصولات مشاهده کنید، و یا شاید می‌توانید بازگشت به دوران گذشته را مشاهده کنیم. می‌پرسید چرا؟ خوب اغلب اسمارت فون‌ها و تبلت‌ها رو به سوی بزرگ شدن کرده‌اند. برای این فرضیه می‌توانیم مثال‌هایی نیز بیاوریم. گوشی‌های گلکسی مگا، لومیا 1320 و اچ‌تی وان مکس و… مثال‌های خوبی برای این فرضیه هستند.

شما آینده دنیای تکنولوژی را چگونه پیش بینی می‌کنید؟ آیا روند کوچک شدن ادامه خواهد یافت و یا روز به روز بر سایز و اندازه محصولات اضافه خواهد شد.

منبع : آی تی رسان
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا