تحلیل کلارین آرژانتین ازتیم ملی ایران: سیندرلای گروه شانس کمی دارد

Germanitor

Germanitor

Storm of Swords
مدیر بازنشسته
342268_heroa.jpg
صداقت کلام سرمربی ایران به آنها کمک کرد تا به مهمترین رویداد فوتبالی دنیا برسند و حالا ایران سیندرلای گروه اف است.

روزنامه کلارین چاپ آرژانتین در گزارشی به تحلیل تیم ملی ایران نامیده و این تیم را به نحوی تیم هلوی گروه اف، خوانده.آنها ایران را سیندرلای گروه نامیده اند

دراینجا می توانید متن این گزارش را مطالعه کنید:
کارلوس کئیروش پرتغالی سرمربی تیم ملی ایران ساعاتی قبل از انجام قرعه کشی گفت:« الان می دانم که 31 تیم منتظر هستند که ایران در گروهشان بیفتد. هدف ما این است که دست کم یکی از این تیمها از همگروه شدن با ما حسرت بخورد.» صداقت کلام سرمربی ایران به آنها کمک کرد تا به مهمترین رویداد فوتبالی دنیا برسند و حالا ایران سیندرلای گروه اف است.
آنها برای محقق کردن رویای چهارمین حضورشان در جام جهانی، مالدیو، اندونزی و بحرین را از پیش رو برداشتند و درمرحله نهایی با غلبه بر کره جنوبی، قطر ، ازبکستان و لبنان به جام جهانی رسیدند. امید اول تیم ایران رضا قوچان نژاد است که در استاندارد لیژ بلژیک بازی می کند. او در مرحله مقدماتی جام جهانی 8 گل برای ایران به ثمر رساندو در کورس کسب جایزه بهترین بازیکن آسیا درسال 2013 مغلوب ژنگ ژی چینی شد ( این آمار اشتباه لپی روزنامه آرژانتینی بوده و گویا آنها قوچان نژاد را با نکونام اشتباه گرفته اند) در تیم ملی ایران بازیکنان بزرگ دیگری از جمله کاپیتان جواد نکونام و مسعود شجاعی نیز دیده می شوند. از ستاره های دیگر این تیم می توان از آندرانیک تیموریان نام برد از لیگ انگلیس به باشگاه استقلال پیوسته و البته اشکان دژاگه بازیکن میانی ای که درحال حاضر در فولام انگلیس توپ می زند.

این تیم آسیایی در برزیل کار ساده ای نخواهد داشت. چرا که در سه حضور پیشینش در رقابتهای جام جهانی حتی نتوانسته بود از مرحله گروهی به دور بعد برسد. اولین حضور ایران در جام جهانی در سال 1978 و آرژانتین بود که آنها توانستند تنها به یک تساوی مقابل اسکاتلند (1-1) برسند. بیست سال بعد ودر جام جهانی 1998 فرانسه ایران بردی فراموش نشدنی مقابل آمریکا کسب کرد. پیروزی 1-2 توسط نسل طلایی فوتبال ایران که از حضور چهره هایی مثل علی دایی، کریم باقری و مهدی مهدوی کیا بهره می برد به دست آمد.در جام جهانی 2006 آلمان که آخرین حضور ایرانی ها در جام جهانی بود، بهترین نتیجه کسب شده توسط این تیم تساوی 1-1 مقابل آنگولا بود. بهترین نمایش بین المللی ایران در رقابتهای جهانی در المپیک 1976 مونترئال رقم خورد که این تیم به مرحله یک چهارم نهایی رسید و به دست شوروی حذف شد.
کئیروش از فوریه سال 2011 هدایت تیم ملی ایران را در دست گرفته.یکی از سرمربیان ایرانی در آن زمان گفت که کئیروش قصد دارد تا ایران را با سبک منچستریونایتد هدایت کند. این کار سختی بود ولی این گفته صحت داشت. ایران با حضور کئیروش مبدل به تیمی منسجم شد واز نظر تاکتیکی انضباط خاصی یافت. بازیکنان ایران قوی هستند و فیزیک بدنی خوبی دارند واز سرعتشان برای سورپرایز کردن حریفان در ضد حملات بهره می برند.

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا