ترفندهای گوگل تاک و چت جیمیل

Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار
چت با نرم افزار گوگل تاک یا پنجره گپ جی میل، در اکانت ایمیل افراد به یکی از نیازهای شغلی، کاری، یا تفریحی آنها تبدیل شده است. اگر شما هم جزو این دسته اشخاص هستید، اطلاع از چندترفند و قابلیت آن ممکن است به کارتان آید:

اگر می خواهید متن خود یا بخشی از آن را توپُر یا Bold بنویسید، کافی است در ابتدا و انتهای متن خود کاراکتر ستاره یا * را وارد کنید.
اگر قصد دارید متنتان یا بخشی از آن به صورت کج یا Italic وارد شود، ابتدا و انتهای آن خط تیره کشیده یا بگذارید.
برای این که کاراکترهای خاص ویندوز را در متن پیام خود وارد کنید، کلیدهای ctrl+r را فشار دهید و در پنجرة ظاهر شده، عبارت charmap.exe را تایپ کنید. کلید enter را بزنید و در قسمت font از پنجره باز شده webdigs یا هر فونت دیگری را انتخاب کنید. کاراکتر مورد نظرتان را کپی کرده و در گوگل تاک past کنید.
در گوگل تاک به جای پیام نوشتاری از پیام صوتی هم می توان استفاده کرد. در add list یا فهرست دوستان، Send Voicemail را انتخاب کنید یا اگر از طریق اکانت ایمیل خود با دیگران چت می کنید، ماوس را روی نام افراد نگه داشته، چت را انتخاب کنید و در پنجره چت، آیکون یا نمایه تلفن را فشار دهید. همچنین می توان روی کشوی More کلیک کرد و گزینه Add voice/video chat را برگزید.
با ورود به قسمت حساب کاربری یا Account و ایمنی یا Seccurity، دسترسی دو مرحله ای یا دو step را برای دسترسی به اکانت یا آی دی خود فعال کنید.
زبان و سیستم دسترسی موبایل ها به محتوای صفحات اینترنتی، متفاوت از رایانه هاست. اَپ های نصب شده روی اسمارت فون ها، گوشی های موبایل و… هنوز به طور مناسبی نمی تواند رمزها و کدهای دومرحله ای امن را شناسایی کند و از همین رو بهتر است از خیر گپ (چت) یا استفاده از ایمیلتان با این وسایل بگذرید و برای حفظ اطلاعات شخصی و امنیت بیشتر فقط از طریق رایانه به آنها دست یابید.
اگر دسترسی هکرها یا سوءاستفاده گران را به حساب کاربری خود مهم نمی دانید، حداقل برای استفاده از آن اَپ ها روی گوشی موبایل، به هیچ وجه گذرواژه یا پسورد اصلی خودتان را وارد نکنید. گوگل با فراهم کردن امکانی به نام application specific password کاری کرده تا با وارد کردن گذرواژه بدل از اصل، موقتا به حسابتان دسترسی یابید. برای انتخاب این گذرواژه ابتدا در قسمت اکانت، به قسمت Security رفته، سپس edit را در جلوی Authorizing applications and sites انتخاب کنید.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا