ترفندی برای اینکه دوربین دیجیتال خود را به وب کم تبدیل کنید

  • شروع کننده موضوع Jason Statham
  • تاریخ شروع
Jason Statham

Jason Statham

دل شکسته
کاربر تالار
کاربر فعال
0432059001340781974_parsnaz_ir-1.jpg



می توانید به راحتی دوربین دیجیتال خودرا به وب کم تبدیل و از آن برای برقراری ارتباطات تصویری در اینترنت استفاده کنید. به طور کلی دوربین های دیجیتال موجود در بازار را می توان به ۳ دسته تقسیم کرد.

دسته اول: دوربین هایی که خود وب کم هستند یعنی علاوه بر دوربین بودن توانایی وب کم شدن به صورت مستقیم را دارند که دیگر برای برقراری ارتباط نیازی به ترفند ندارند.


دسته دوم: دوربین هایی هستند که تنها قابلیت عکس برداری دارند و نمی توانند فیلم برداری کنند؛ این نوع دوربین های دیجیتال متاسفانه امکان تبدیل به وب کم را ندارند.


دسته سوم: دوربین هایی هستند که علاوه بر عکس برداری قابلیت فیلم برداری نیز دارند اما خود وب کم نیستند؛ ترفند ما برای این دوربین ها صدق می کند. برای تبدیل این نوع دوربین ها به وب کم تنها کافی است یک کارت Capture (کارت TV) تهیه کنید. حدود قیمت این کارت در بازار ۵۰ هزار تومان است و استفاده اصلی آن برای مشاهده تلویزیون از طریق رایانه است. همچنین این نوع کارت ها پس از نصب شدن یک سوکت مربوط به Video دارد که برای وصل کردن فیش ویدئو و ... استفاده می شود.


همچنین دوربین های دیجیتال به همراه خود یک فیش مربوط به اتصال به تلویزیون و یا صفحه نمایش رایانه دارد. برای برقراری ارتباط بین دوربین و کارت Capture کافی است یک سر فیش را به دوربین و سر دیگر را به سوکت مربوط به ویدئو در کارت Capture وصل کنید تا نرم افزار مربوط به کارت TV دوربین شما را در صفحه نمایش نشان دهد. از این پس هر بار درهر نرم افزارچند رسانه ای روی دکمه وب کم کلیک کنید ،دوربین دیجیتال شما به وب کم تبدیل می شود.

منبع پارس ناز
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا