تریلر بازی Amazing Spiderman برای تلفن همراه منتشر شد !

  • شروع کننده موضوع .:DeathSpanK:.
  • تاریخ شروع
.:DeathSpanK:.

.:DeathSpanK:.

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
253.jpg




به نظر میرسد افزایش محبوبیت بازی های تلفن همراه در هالییوود سرصدا به پا کرده است چندی پیش یک نسخه از بازی تلفن همراه Dark Knight Rises رو دیدیم و حالا یک بمب های سینمایی دیگر که از این فضیه پیروی میکند Amazing Spidermanاست یک بازآفرینی دیگر از مجموعه بسیار اشنای اسپایدرمن با بازی Andrew Garfield و Emma Stone.


Gameloftیک پیشنمایش از Amazing Spiderman منتشر کرده که در پایین میتونید آن را مشاهده کنید




[video=youtube;g6fo3BMSjLA]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g6fo3BMSjLA[/video]



همانطور که از اسم ویدیو معلوم است این یک مقدمه بر شخصیت اسپایدر من است. 10 ثانیه از گیم پلی که در اخر تریلر نمایش داده شده بود به ما وعده داد که بازی از گرافیک و هیجان بالایی برخوردار است , البته ما باید تا عرضه شدن بازی صبر کنیم تا نظر نهایی در مورد بازی و گیم پلی بدیم ولی Gameloft کمتر مارو با بازی هایی که به بازار عرضه کرده ناامید کرده .

بازی برای iOS و دستگاهای Android در June 28 همزمان با عرضه فیلم به بازار ها عرضه میشود فیلم June 29 در هند و July 3 در ایالات متحده عرضه میشود .



شما چی فکر میکنید ؟
آیا منتظر بازی میمانید ؟
یا منتظر فیلم ؟



 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا