تزئین خانه با خلاقیت و بدون یک قِـران هزینه

Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار
تزیین آشپزخانه با وسایل ساده,ساخت وسایل تزیینی منزل,تزیین خانه با وسایل ساده,ساخت دکوری در منزل,ساخت وسایل چوبی ساده,نوآوری با وسایل ساده ,ساخت وسایل چوبی ساده
برای تزئین خانه با وسایل طبیعی لازم نیست هیچ پولی خرج کنید. کافی است وقتی باغ یا جنگل می روید، شاخه یا تنه ای شکسته از یک درخت را با خود بیاورید. یا از ساحل دریا سنگ و صدف جمع کنید. با جمع کردن چیزهایی که در طبیعت پیدا می کنید، می توانید گوشه و کنار خانه را تزئین کنید.

شاخه درخت

الواری که دریا به ساحل می آورد، تنه های خشکیده درختان یا شاخه های پیچ و تاب دار می توانند حکم مجسمه های تزئینی زیبایی را در خانه داشته باشند.

189401_880-1.jpg


حتی شاخه ها یاتکه های کوچک چوبی را نیز می توان داخل سبد یا کاسه ای ریخت و به عنوان وسیله ای دکوری روی میز یا بوفه گذاشت.

189402_940-1.jpg


همان طور که در این عکس می بینید، می توانید از شاخه طبیعی درختان به عنوان لوستر در بالای میز ناهارخوری استفاده کنید.

189403_241-1.jpg



وسایل تزئینی از میان زباله ها

این لوستری که در عکس می بینید در واقع سطل ماهی گیری خانواده ای بوده است که آن را دور ریخته بودند و طراح این خانه از آن به عنوان لوستر جالب توجهی در بالای کانتر آشپزخانه استفاده کرده است.

189404_885-1.jpg


اگر دوست داشته باشید، می توانید شیشه و بطری های رنگی را دور نریزید و آنها را در کنار هم در کنار پنجره بچینید تا نور با ف ی ل ت ر رنگی از شیشه عبور کند.

189405_923-1.jpg



ساختن وسیله ای واحد از خرده ریزه های متنوع

با جمع آوری وسایل متنوع و ریز و درشت می توانید وسیله تزئینی واحدی درست کنید.

189406_841-1.jpg


طراحی نیویورکی - ریک لاد – این آینه زیبای دستشویی را با استفاده از درب بطری ها ساخته است. شما هم می توانید از این جنس هنرمندی ها در خانه انجام دهید. اگر توان هنری لاد را ندارید، می توانید با کمک چسب حرارتی و در بطری ها، یک قاب عکس زیبا تهیه کنید.

189407_469-1.jpg



زیر شیشه بگذارید

شیشه مربا، ظرف شیشه ای یا ظرف شیشه ای نگهداری کیک می توانند گزینه های خوبی برای قرار دادن وسایل چوبی ای باشد که از طبیعت پیدا کرده اید.

189408_934-1.jpg


عمر آنها را طولانی کنید

در طبیعت دنبال چیزهایی بگردید که بتوانید داخل بتون و سیمان کار بگذارید و عمر طولانی به آنها ببخشید. به طور مثال، می توانید به دنبال انواع سنگ، صدف، کلید، قطعات چوبی و ... باشید.

189409_790-1.jpg



بچه ها را وارد بازی کنید

به طور مثال، دیوار بیرون خانه یا باغچه خود را می توانید با کمک بچه های خود یا بچه های همسایه با انواع سفال، سنگ، صدف، وسایل فلزی و ... تزئین کنید. فقط باید همه با هم در طبیعت و انباری خانه به دنبال وسایل مختلف بگردید.

189410_615-1.jpg



استفاده مدرن از وسایل ساده

به طور مثال، می توانید صدف هایی که از لب دریا جمع آوری کرده اید را داخل یک جعبه مستطیلی به طور مرتب بچینید و به آنها جلوه مدرن ببخشید.

189411_438-1.jpg



مجموعه ای از وسایل مرتبط

هنگام قدم زدن در ساحل شاید انواع شاخه و الوار، اسفنج، صدف و غیره پیدا کنید. آنها را به خانه بیاورید، بشویید و به عنوان دکوری در اتاق های مختلف خانه استفاده کنید. می توانید آنها را داخل کتابخانه بچینید.

189412_140-1.jpg



قاب کردن وسیله های تزئینی

وسایل تزئینی به چوب و صدف و سنگ و فلز محدود نمی شوند، می توانید پروانه های زیبا یا عنکبوت های بزرگ را نیز بگیرید و پس از خشک کردن، آنها را داخل قاب های زیبا قرار دهید و به دیوارهای خانه آویزان کنید.

189413_480-1.jpg


یا مثلا می توانید در یک کابینت یا کمد با درهای شیشه ای، مجموعه ای از انواع صدف ها را جمع آوری کنید.

189414_247-1.jpg



نوآوری

با وسایلی که در خانه یا طبیعت موجود هستند می توانید وسایل کاربردی و جدیدی بسازید. فقط باید کمی خلاقیت داشته باشید. به طور مثال، این آچارها به هم وصل شده و دستگیره در ورودی را شکل داده اند.

189415_250-1.jpg

ساخت وسایل چوبی ساده, ساخت کمد با وسایل ساده, ساخت وسایل دکوری با سنگ, دکوری با چوب درخانه, درست کردن دکوری برای خانه, ساخت وسایل تزئین برای داخل میز, ساخت دکوری درخانه, ساخت بوفه درمنزل, کانال ساخت وسایل بادورریزها, کانال اموزشی چیزهای تزیینی با صدف, تزیین بوفه با سنگ رنگی, خلاقیت درساخت بوفه کوچک, طرز ساخت بوفه دکوری ساده, روش بوفه درست کردن از درخت , درست کردن درختچه درمنزل باوسایل دورریز, وسایل چوبی آشپزخانه, اموزش ساخت وسایل دکوری منزل, ساخت وسایل بادورریزها, تزیین باغچه با وسایل ساده, تزییت منزل با وسایل ساده در خانه

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
MMDREZA

MMDREZA

ــــــــــــــــــــــــــــــــ
مدیر بازنشسته
پاسخ : تزئین خانه با خلاقیت و بدون یک قِـران هزینه

آفرین
خیلی قشنگ بود
من ک خوشم اومد
:دی
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا