تصاویری از نوکیا Normandy منتشر شد؛ آیا این تلفنهمراه نقطهی اتصال سری لومیا و آشا است؟

H

H A V V A

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
2508dad06610312d5dd666c209113933_XL-1.jpg





گویا عرضهی لومیا 520 نوکیا را راضی نکرده است، چراکه این کمپانی درصدد ارائه یک تلفنهمراه دیگر با مشخصات ظاهری شبیه به سری لومیا و مشخصات فنی نزدیک به سری آشا است تا از این راه علاوه بر جذب کاربران بیشتر، سری آشا را به لومیا وصل کند.




تلفنهای سری لومیا که سیستمعامل ویندوز فون استفاده میکنند، از مدل لومیا 520 با قیمت 100 دلار آغاز می شوند. نوکیا سری دیگری از محصولات ارزانقیمت را تحت نام آشا تولید و بهفروش میرساند که براساس سیستم خود نوکیا کار میکند و اپلیکیشنهای جاوا روی آن نصب می شوند. امروز EVleaks@ تصویری از یک تلفنهمراه با نام Normandy منتشر کرده که قرار است پلی میان محصولات آشا و لومیا باشد. تصاویر منتشر شده گویای شباهت زیاد این تلفنهمراه از لحاظ سختافزاری به لومیا 520 دارد و میتوان آن را نسخهی کوچک شدهی لومیا 520 عنوان کرد. شاید تفاوت عمدهی آن در سیستمعامل مورد استفاده باشد. این تلفنهمراه با قیمتی زیر 100 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

زومیت




 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا