تصاویری جدید از آیفون 5 در حال مونتاژ

Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار
پی سی وار:ما تاکنون و به نسبت دستگاههای دیگر اخبار و مطالب کمتری در مورد نسل بعدی آیفون یا آیفون ۵ شنیده ایم. اما به تازگی یک مجموعه تصاویر توسط شرکت تامین کننده قطعات iLab Factory منتشر شده که ادعا شده مربوط به آیفون ۵ اپل می باشد.

آن چیزی که در این تصاویر نسبت به تصاویر قبلی متفاوت است این موضوع می باشد که در این مجموعه تصاویر دستگاه توسط این سایت بطور کامل مونتاژ می شود. هیچ چیزی که بسیار تعجب آور باشد در این تصاویر وجود ندارد و بسیاری از بخش ها با تصاویر قبلی که توسط منابع مختلف منتشر شده بودند مطابقت دارد و همین موضوع تصمیم گیری در مورد جعلی بودن این تصاویر را تا حدی سخت می کند.


بعنوان یادآوری ، تصاویر این دستگاه نشان می دهد که نسل بعدی آیفون دارای داک کانکتور کوچکتر ۱۹ پینی و صفحه نمایشی بزرگتر و کشیده تر است، همانطور که در اخبار منتشر شده تاکنون این موارد به نوعی تایید شده بود.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا