تصویر جدیدی از نکسوس 5 گوگل

  • شروع کننده موضوع H A V V A
  • تاریخ شروع
H

H A V V A

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
fa4c80ae29d2cb399cab4dc49d434971_XL-1.jpg


تصویر جدیدی از نکسوس 5 گوگل فاش شد

متأسفانه گوگل شانس بسیار کمی برای محافظت از امنیت خبری پرچمدار خود یعنی نکسوس ۵ داشت. این گوشی با حجمهی بالایی از تصاویر لو رفته مواجه شد. در همین راستا، امروز تصویر جدیدی منتشر شد که بنابر اخبار، اولین تصویر رندر شدهی خبری از این گوشی بود.




بر اساس گزارشهای منتشر شده این تصویر متعلق به یک اپراتور تلفنهمراه کانادایی بانام Telus است. تصویر مذکور جزئیات واضحی از ویژگیهای اندروید کیتکت ارائه میدهد که قرار است بههمراه این گوشی عرضه شود. از مواردی که در این نسخه جلب توجه میکنند میتوان به نوار اعلانیههای سادهتر، آیکون فراخوانی صفحهی اپلیکیشنها و همچنین آیکون جدید اپلیکیشن دوربین و شمارهگیری تلفن اشاره نمود.
تصاویر قبلی منتشر شده از این گوشی در FCC حکایت از تولید آن توسط الجی، همچون نسخهی پیشین آن داشت. بهنظر میرسد این گوشی نسخهی بهبود یافتهی الجی جی۲ باشد که با ویژگیهایی همچون چیپ Snapdragon 800، دو گیگابایت رم و یک باتری ۲۳۰۰ میلیآمپری عرضه خواهد شد. همچنین انتظار میرود تا این گوشی با پشتیبانی از LTE برای اپراتورهای T-Mobile ،AT&T و Sprint به بازار عرضه شود.

زومیت




 
آخرین ویرایش:
M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
پاسخ : تصویر جدیدی از نکسوس 5 گوگل

ممنون بابت عکس
این گوشی در پلی استور قیمت گذاری شده
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا