تصویر و مشخصات فنی اکسپریا a سونی فاش شد

  • شروع کننده موضوع M.Bagheri
  • تاریخ شروع
M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
46fbede812ae82a3cc8923acb58f8923_XL-1.jpg

سونی بر مدار پیشرفت . باز هم طرح های جدید . به نظر میرسد سونی قصد دارد مانند سنت های گذشته طرح سال خودش را حفظ کند .

سونی بالاخره توانست با ارائه اکسپریا Z حضور موفقی را در بازار تلفن هوشمند تجربه کند و فروش قابل ملاحظهای را رقم بزند. از آنجایی که این کمپانی ژاپنی، پرچمدار امسال خود را زودتر از رقبا و با سختافزار نسبتا ضعیفتری عرضه کرد، انتظار میرفت که امسال شاهد محصولات دیگری از این شرکت باشیم. حال اطلاعات مربوط به یک تلفن جدید سونی با نام Xperia A در وب سایت FCC ثبت شده که وجود حداقل یک محصول جدید سونی برای سال جاری را تایید میکند.


در وب سایت کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) مشخصات فنی تلفن Xperia A این چنین ذکر شده است: یک صفحه نمایش 5 اینچ 1080p، باتری 2300 میلی آمپر ساعت، دوربین 13 مگاپیکسل و حافظه ذخیره سازی 16 گیگابایت. به این ترتیب اکسپریا A تلفن خارقالعاده هونامی سونی که پیش از این در باره آن در زومیت خواندید، نمیتواند باشد و در واقع نسخه بروز شده اکسپریا Z به شمار میرود.

احتمالا اکسپریا A به پردازنده قویتر و صفحه نمایش بهتری نسبت به اکسپریا Z تجهیز خواهد شد. از آنجایی که باتری تلفن Xperia A جدا شدنی است، احتمالا این تلفن برخلاف اکسپریا Z، ضد آب نیست.
شایعه شده که سونی امسال یک تلفن فوقالعاده قدرتمند به نام هونامی و با دوربین 20 مگاپیکسل و پردازنده Snapdragon 800 را راهی بازار خواهد کرد و علاوه بر آن نسبت به ارائه یک فبلت 6.44 اینچی نیز اقدام خواهد کرد.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا