تعداد کاربران ChatON سامسونگ از مرز ۱۰۰ میلیون گذشت

  • شروع کننده موضوع H A V V A
  • تاریخ شروع
H

H A V V A

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
سامسونگ اعلام کرد که تعداد مشترکان سرویسChatONاین شرکت در سرتاسر جهان به ۱۰۰ میلیون نفر رسیده است. این سرویس که اکتبر سال ۲۰۱۱ راهاندازی شده، در ماه مه ۲۰۱۳ حدود ۵۰ میلیون نفر مشترک داشت، ولی در عرض چهار ماه اخیر به یکباره تعداد مشترکانش دو برابر شده و به ۱۰۰ میلیون رسیده است. این رشد چشمگیرChatONرا میتوان به حضور آن در بیشتر بازارهای بینالمللی و پشتیبانی از تقریبا تمامی پلاتفورمهایسیستمعاملها نسبت داد. این سرویس تجربهای منحصر بهفرد به کاربرانی میدهد که از طریق کامپیوتر شخصی، تلفنهای معمولی سامسونگ و تمامی سیستمعاملهای گوشیهای هوشمند مهم جهان از جمله آندروئید، iOS، بلکبری و ویندوز فون بهChatONدسترسی دارند. از آنجا که این سرویس از قابلیت چند صفحهای نیز پشتیبانی میکند، کاربران به راحتی میتوانند از طریق پنج ابزار مختلف و تنها با یک ID یا حساب کاربری سامسونگ به طور همزمان از این سرویس استفاده کنند.

یکی دیگر از عوامل موفقیتChatONاین است که این سرویس در دستگاههای مهمی چون گلکسی – که نخستین آنها گلکسی SIII بود- به صورت پیشفرضبارگذاریشدهاست.
برخی کشورها تاکنون استقبال بسیار خوبی از سرویسChatONداشتهاند. به طور مثال، این سرویس در هند، چین و آمریکا با رشد چشمگیر و مداومی همراه است و البته این سرویس در میان کاربران اروپا و خاورمیانه نیز محبوبیت روزافزونی پیدا کرده است.
به طور کلی، این سرویس مکالمه ویدیویی به این منظور طراحی شده که کاربران سرتاسر جهان بتوانند به هر زبانی که هستند، با همدیگر ارتباط برقرار کنند. چنانچه این سرویس هماکنون از ۶۳ زبان در کشورهای مهم جهان پشتیبانی میکند. ChatOn هماهنگ با سامسونگ درایو طراحی شد تا بتواند نیازهای خاص بازارهای محلی مختلف جهان را برآورده کند. به طور مثال رشد بسیار چشمگیر این سرویس در هند به دلیل پشتیبانی از ۱۰ لهجه و گویش محلی خاص است که البته قرار است تا پایان ۲۰۱۳ به ۱۳ لهجه برسد. علاوه بر این، قابلیتهای جانبی مثل Ramadan Aniconکه مخصوص ماه رمضان است، به میزان محبوبیت این سرویس در خاورمیانه کمک شایانی کرده است.

به طور کلی باید گفت که ChatON به دلیل قابلیتهای رابط کاربری جالباشبازخوردهای مثبتی داشته است؛ مثل قابلیت Drag & Dropفایلهای مدیا روی صفحه چت که از ویژگی چند پنجرهای بهره میبرد. کاربران همچنین میتوانند پیامهایی را که خودشان با دست و به وسیله S pen گلکسی نوت ۳ نوشتهاند، برای دوستانشان ارسال کنند.

منبع: گویا آی تی
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا