تلفن زدن پنجمين اولويت مردم در استفاده از تلفن هاي هوشمند است!

j-song

j-song

کاربر تالار
کاربر تالار
وقتي از کلمه تلفن هوشمند استفاده مي کنيم در مورد گجتي صحبت مي کنيم که در واقع تلفني است که کارهاي مختلفي را هم برايمان انجام مي دهد. اما شايد بايد به فکر نام جديدي برايش باشيم.
چون که بررسي هاي جديد نشان مي دهد مردم بيشتر از اين گجت براي گردش در اينترنت، شبکه هاي اجتماعي، موسيقي و بازي استفاده مي کنند و تلفن زدن پنجمين کاربرد آن به حساب مي آيد.

129.jpg


در نمودار آماری که از سایت telegraph منتشر شد مدت زمانی را که کاربران برای استفاده از ابزار های مهم تلفن هوشمند خود سپری می کنند را به روی خوبی مشاهده میکنیم

130.jpg


با این وضعیت در واقع ما یک کامپیوتر کوچک داریم که بعضی وقت ها از آن برای مکالمه صوتی هم استفاده می کنیم.
اما در واقع این یک کامپیوتر لمسی دوست داشتنی است که جایگزین بسیاری از گجت های ما شده است. تصورش را بکنید وبگردی، ارتباطات، کتابخوانی، ساعتی که صبح ها شما را بیدار می کند و در نهایت تلفن و خیلی چیزهای دیگر.
ما پیش از این برای هر کدام از اینها از وسیله جداگانه ای استفاده می کردیم و حالا تلفن هوشمند جایگزین اغلب آنها شده است.

بر اساس این تحقیق کاربر یک تلفن هوشمند به طور متوسط روزانه بیش از ۲ ساعت با آن کار می کند که ۲۵ دقیقه آن شامل وبگردی و ۱۷ دقیقه شبکه های اجتماعی است.
جالب اینجا است که ارتباطات اینترنتی و شبکه های اجتماعی سبب شده مدت مکالمات صوتی هم کاهش پیدا کند. بررسی ها نشان می دهد که این عدد سالیانه در حال کاهش است و مدت هر مکالمه در کشور آمریکا نسبت به سال ۲۰۰۵ نصف شده است.

رتبه های بعدی شامل موسیقی و بازی است. اما تلفن زدن در رتبه پنجم قرار میگیرد. جالب تر اینجا است که این بررسی نشان می دهد کاربران به طور متوسط تنها ۳ دقیقه در روز را صرف عکاسی با تلفن شان می کنند.
اما در عین حال یکی از محبوب ترین امکانات تلفن های هوشمند به حساب می آید.

چاقو سوییسی همه کاره را می شناسید؟ حالا به نظر می رسد که لقب چاقو سوییسی دنیای دیجیتال برای تلفن های هوشمند کاملا مناسب باشد.
۵۴ درصد کاربران گفته اند که برای بیدار شدن تلفن هوشمند شان را کوک می کنند و ۴۶ درصد هم دیگر از ساعت مچی استفاده نمی کنند. تلفن هوشمند شما جایگزین کدام گجت هایتان شده است؟
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا