تلفن Galaxy J سامسونگ در خارج از ژاپن عرضه میشود

H

H A V V A

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
8b4135a36931c7b37fdbe3d893413823_XL-1.jpg





سامسونگ در ماه اکتبر گذشته تلفن جدید Galaxy J را از طریق اپراتور ژاپنی NTT DocoMo عرضه کرد. این تلفن در واقع همان تلفن گلکسی اس 4 بود که در رنگ بندی جدید و با پردازنده Snapdragon 800 و 3 گیگابایت حافظه رم همراه بود.




بازار شب عید، یا بازار آخر سال، بهترین موقیت برای فروش حداکثری هر شرکت است و سامسونگ نیز نمیخواهد این بازار را از دست بدهد. در شرایط فعلی که پرچمداران سونی، الجی و تلفنهای بسیاری دیگر از کمپانی با پردازنده Snapdragon 800 و سخت افزاری قدرتمندتر از Galaxy S4 روانه بازار شدهاند، به نظر نمیرسد که سامسونگ با گلکسی اس 4 بتواند جلوی آنها عرض اندام کند. گلکسی نوت 3 نیز بازار مجزایی را هدف قرار داده و بیشتر مورد توجه افرادی است که بدنبال فبلتها یا تلفنهای غول پیکر هستند. در همین راستا اطلاعاتی بدست آمد که سامسونگ در تلاش است تا گلکسی اس 4 را به سخت افزار قویتری تجهیز نموده و روانه بازار کند.
تلفن گلکسی J که احتمالا با نام +Galaxy S4 روانه بازار جهانی خواهد شد، مجهز به یک پردازنده Snapdragon 800، سه گیگابایت حافظه رم و اندروید 4.3 خواهد بود. نام مدل این تلفن SGH-N075 گزارش شده است.
samsunggalaxyjmid-1.jpg

دیگر مشخصات فنی گلکسی اس 4 جدید با نسخه قبلی یکسان خواهد بود، یعنی صفحه نمایش 5 اینچ از نوع Super AMOLED با رزولوشن 1080p، دوربین 13 مگاپیکسل و حافظه ذخیره سازی 16 یا 32 گیگابایت همراه خواهد بود.


زومیت




 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا