تلگرام اعلام کرد: اختلالات به وجود آمده در ایران به ما بر نمی گردد

  • شروع کننده موضوع d.ertebat
  • تاریخ شروع
D

d.ertebat

کاربر تالار
کاربر تالار
Banned
این روزها اپلیکیشن های پیام رسان از تنوع بالایی برخوردارند و روز به روز هم بر تعدادشان اضافه می شود اما یکی از مواردی که در کشورمان طرفداران زیادی دارد تلگرام است؛ اپلیکیشنی سریع با امکانات و قابلیت های بیشمار که در اندک زمانی جای خود را در دل ایرانیان باز کرد.

متاسفانه عملکرد این اپلیکیشن چند روزی است که در کشورمان دچار اختلال شده و سرعت سابق را ندارد، همین مساله این تصور را در ذهن بسیاری از کاربران به وجود آورد که تلگرام نیز به سرنوشتی مشابه وایبر دچار شده و احتمالا به زودی ف ی ل ت ر می شود.

حال، اکانت توئیتر این اپلیکیشن پیام رسان در واکنش به گمانه زنی های صورت گرفته و پس از بررسی مساله، اعلام داشته که ISPهای داخل ایران مسئولیت کم شدن ترافیک آن را بر عهده دارند و مشکل به این اپ مربوط نمی شود.

در هر صورت، تلگرام اعلام کرده که همچنان مشکل را بررسی می کند و از طرفی، هیچ نهاد یا سازمانی در داخل ایران هم در این رابطه اظهار نظر نکرده و مسئولیتی را بر عهده نگرفته است.



قیمت سانترال
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا