تهیه کننده «قهوه تلخ» : توقف ساخت «قهوه تلخ» دلایل متعددی داشت/به زودی کار شروع میشود

  • شروع کننده موضوع M.Bagheri
  • تاریخ شروع
M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
تهیه کننده مجموعه ویدئویی «قهوه تلخ» گفت: توقف هفت ماهه این سریال دلایل متعددی داشت که نسخه قاچاق سری ۲۶ از جمله آن ها بود.

مجید آقاگلیان در گفت وگو با فارس گفت: توقف هفت ماهه سریال «قهوه تلخ» دلایل متعددی داشت که یکی از آن ها مشکل قاچاق سری ۲۶ بود و در حقیقت سریال در این مدت توقیف نشده بود.
وی ادامه داد: ما در تلاشیم تا بتوانیم با حل مشکلات به وجود آمده، ساخت سریال را ادامه دهیم و به زودی کار تولید را شروع خواهیم کرد.وی درباره حضور برخی بازیگران سریال در پروژه های دیگر نیز اظهار داشت: خوشبختانه طی مذاکراتی که با بازیگران مجموعه صورت گرفته، همگی آماده برگشت به کار هستند و مشکلی در این زمینه نداریم. گلیان راجع به توزیع قسمت های جدید پیش از نوروز نیز تصریح کرد: علاقه داریم که این اتفاق بیافتد اما لوکیشن ها مدت زیادی است که بلااستفاده مانده اند و آماده سازی آن ها کمی زمان بر است، با این حال ما تلاش خود را خواهیم داشت.وی درباره پس دادن لوکیشن های زمان حال نیز، گفت: لوکیشن های مربوط به دوره حال پس داده شده و سریال بعد از توزیع ۳ سری که داستان آن در زمان حال است، دوباره به دربار و مقطع تاریخی گمشده برمی گردد و در همین دوره روایت می شود.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا