تيم ملي فوتسال ايران قهرمان شد

KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
بازم هوراااااااااااااااااااااااااااااا
چه حالي ميده هي موفقيت كسب ميكنن

تيم ملي فوتسال ايران در ديدار فينال بازيهاي آسيايي داخل سالن به مصاف ژاپن رفت که در پايان با نتيجه 5 بر 2 به برتري رسيد.

به گزارش فارس،ايران با ترکيب عليرضا صميمي، عليرضا وفايي، علياصغر حسنزاده، حسين طيبي و فرهاد توکلي به ميدان رفت. دو تيم حملات نصف و نيمهاي روي دروازه داشتند تا اينکه در دقيقه 14 ژاپنيها توسط هنمي کاتسوتوشي رافائل توانستند دروازه عليرضا صميمي را باز کنند.

در ادامه ايران به حملات خود افزود و موقعيتهايي را روي دروازه چشم باداميها خلق کرد اما نتوانست به گل دست يابد. در يک دقيقه مانده به پايان نيمه اول ژاپني ها به علت اينکه ايران 5 خطا شده بود صاحب ضربه پنالتي از روي نقطه دوم شدند. صميمي يک بار اين پنالتي را دريافت کرد، اما داور دستور به تکرار اين ضربه داد و در بار دوم هم صميمي ضربه رافائل را دريافت کرد که پس از آن دچار مصدوميت جزئي شد. در پايان نيمه اول اين ژاپنيها بودند که توانستند با برتري يک بر صفر به رختکن بروند.

در نيمه دوم ايرانيها بازي را هجومي آغاز کردند و در ابتداي اين نيمه و در دقيقه 21 توانستند توسط عليرضا وفايي به گل برسند. 2 دقيقه پس از اين گل نيز بار ديگر ايران توانست به گل برسد و اين بار حسين طيبي توانست در دقيقه 23 گل دوم ايران را به ثمر برساند و در ادامه نيز محمد طاهري در دقيقه 31 گل سوم ايران را وارد دروازه چشمباداميها کرد.

در حالي که 10 دقيقه به پايان نيمه دوم باقي مانده بود دو تيم ايران و ژاپن چند بار سيستمه 5 نفره را امتحان کردند. در حالي که ايران و ژاپن در اين حالت بازي ميکردند ريوسوک از ژاپن در دقيقه 36 توانست گل دوم تيمش را به ثمر برساند. در ادامه بازيکنان ايران از اين موقعيت استفاده کردند و در دقيقه 37 اصغر حسنزاده و در دقيقه 38 وحيد شفيعي ايران را به گل رساندند.

داور اول کيم جانگوان از کرهجنوبي و داور دوم شامي محمد از لبنان بود. در نيمه اول وفايي، طيبي و حسنزاده از ايران کارت زرد دريافت کردند.

اين دو تيم تاکنون 19 بار رو در روي يکديگر قرار گرفته بودند که ايران توانسته بود در 13 ديدار به برتري برسد و 3 بازي به تساوي کشيده شده بود و 3 بازي هم واگذار کرده بود. با اين برد ايران توانست چهاردهمين برد خود را مقابل ژاپن به دست آورد و براي چهارمين بار پياپي عنوان قهرماني بازي هاي اسيايي داخل سالن را کسب کند.

سرمربي تيم ملي روز گذشته پس از شکست بانوان مقابل ژاپنيها در فينال اعلام کرد که مردان انتقام اين شکست را خواهند گرفت و به اين ترتيب ايران توانست انتقام شکست روز گذشته بانوان مقابل چشمباداميها را بگيرد.

سيدرضا افتخاري، سرپرست کميته فوتسال پيش از اعزام به مسابقات اعلام کرده بود تمديد قرارداد با خسوس به قهرماني در بازيهاي آسيايي بستگي دارد. به اين ترتيب خسوس توانست در دومين آزمون خود سربلند بيرون آيد و در تيم ملي فوتسال ايران به کار خود ادامه دهد. خسوس در اولين آزمون خود در ديدار دوستانه مقابل روسيه مورد ارزيابي قرار گرفت.

حواشي اين بازي به شرح زير است:

* تماشاگران ايراني در سالن حضور داشتند و با طبل بازيکنان ايران را تشويق ميکردند. اين موضوع سوژه عکاسان کرهاي شده بود.

* در سالن برگزاري اين بازي ساير ورزشکاران ايراني از جمله شطرنجبازان و بانوان فوتسالي حضور داشتند.

* بهرام افشارزاده، پورکاظمي، کيورث هاشمي، سيدرضا افتخاري، اصغر رحيمي، دبير تدارکاتي بازيهاي آسيايي نيز در سالن حضور داشتند.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا