تکنولوژی 3LCD در ویدئو پروژکتور ها

  • شروع کننده موضوع aceman
  • تاریخ شروع
aceman

aceman

کاربر تالار
کاربر تالار
پروژکتور نور را از طریق تصویر ارسال می کند و بعد نور را روی صفحه ی نمایش متمرکز می کند، و بازتاب یک تصویر را روی یک صفحه ی نمایش ایجاد می کند. یک پروژکتور دیجیتال، همانند پروژکتور LCD می تواند تصاویر را به صورت یک پیکسل ارسال کند. هر پیکسل فضای سبز، آبی و قرمز را دارد، آن ها میتوانند روشن و حتی خاموش شوند. همپوشی و روی هم افتادگی یک پیکسل سبز، قرمز و حتی آبی تصاویر رنگی واضح را ایجاد می کند. یک پروژکتور LCD حتی مقیاس سایه پردازی یک پیکسل را کنترل می کند که در نهایت کیفیت همه ی تصاویر را افزایش میدهد.

سه وضوح مختلف وجود خواهد داشت که LCD در یک پروژکتور LCD نمایش می دهد، هر نمایش مشابه مقیاس سیاه و سفید تصاویر خواهد بود. دلیل این که سه عدد وجود دارد این است که فقط سه رنگ اصلی هست که برای ساخت تصویر دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد، قرمز، سبز و آبی. یک رنگ از طریق هر مقیاس خاکستری صفحه ی نمایش LCD ارسال خواهد شد. آن ها بر روی منشور خواهند درخشید که این نور را از هر صفحه ی نمایش LCD وارد یک تصویر می کند و همچنین آن را از طریق لنز پروژکتور هدایت می کند که باعث درخشش تصویر با رنگهای کامل روی صفحه ی نمایش می شود. سه صفحه ی نمایش در زاویه های قائم به هم متصل خواهند شد، با سمت باز که در مقابل لنز پروژکتور قرار می گیرد.

بسیاری از پروژکتورها برای ایجاد شدت نور خود از لامپ های متال هالید استفاده می کنند. هر نوری که از لامپ خارج می شود از میان دو آینه ی دو رنگ نما عبور می کنند که نه تنها اجازه ی عبور تک طول موج رنگ را می دهد، بلکه کل نور را منعکس می کند. در پروژکتور LCD دو عدد آینه ی دو رنگ نما رنگ قرمز و همچنین سبز رانسبت به صفحه ی نمایش LCD مربوطه ف ی ل ت ر می کند. بعد از آن، یک نور باقیمانده، به صفحه ی نمایش LCD مربوط به خود منعکس خواهد شد. سپس، از اینجا، نور از طریق یک تصویر LCD به داخل منشور ف ی ل ت ر می شود، و همچنین پس از آن از طریق لنز پروژکتور و بعد به یک صفحه ی نمایش نیز ف ی ل ت ر خواهد شد. این یک وضوح تصویر تمام رنگی و جذاب را ایجاد خواهد کرد.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا