ثبت گوشی ال جی در کتاب رکوردهای جهانی گینس

King Of War

King Of War

The DestroyerOf Darkness
کاربر تالار
61.jpg


گوشی Otimus 2X SU660 ال جی (هر دو نسخه جهانی و نمونه ای که فقط برای کره تولید شده است) نخستین بار دسامبر سال 2010 میلادی معرفی و 25 ژانویه سال جاری به بازار جهانی عرضه شد.
افتخار ال جی برای تولید این گوشی، استفاده از پردازنده دو هسته ای Nvidia Tegra 2 است. به همین دلیل، Optimus 2X در دفتر ثبت رکورد گینِس به عنوان نخستین گوشی با پردازنده دو هسته ای ثبت شده است. تا پیش از معرفی و عرضه این محصول، پردازنده همه گوشی های تلفن همراه فقط یک هسته داشتند. اما شاید بتوان Optimus 2X را جرقه ای برای نسل آینده گوشی های هوشمند دانست.
اگرچه سیستم عامل Optimus 2X نسخه 2/2 آندروید (Froyo) است اما قابلیت ارتقا به نسخه 2/3 (Gingerbread) را نیز در آینده نزدیک خواهد داشت.
از مشخصات این محصول می توان به صفحه نمایش 4 اینچ WVGA، دو دوربین 8 و 3/1 مگاپیکسل در پشت و جلو، کیفیت گرافیک عالی، 8 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت های حافظه microSD تا حداکثر 32 گیگابایت اشاره کرد.
 
SOAP

SOAP

FC.ESTEGHLAL
مدیر بازنشسته
چقدر شبیه گلکسی سامسونگ با HTC هست!!:khansariha (99):
 
King Of War

King Of War

The DestroyerOf Darkness
کاربر تالار
اره خیلی خیلی شبیه اند:
66.jpg

گلکسی اس

67.jpg

اچ تی سی
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا