جادوگری لامبورگینی در پاریس (+ تصاویر )

  • شروع کننده موضوع Jason Statham
  • تاریخ شروع
Jason Statham

Jason Statham

دل شکسته
کاربر تالار
کاربر فعال

نمایشگاه خودروی پاریس این روزها محل کلکل و روکمکنی خودروسازان بزرگ است! بسیاری از خودروسازان بزرگ چند سال روی خودروهای جدید خود کار کردهاند تا بتوانند در سال 2012 نتیجهای مثبت و امیدوارکننده از نمایشگاه پاریس بگیرند. در مقابل هم وضعیت ضعیف خودروسازی در کشورهای اروپایی نمایشگاه پاریس را برای خودروسازان اروپایی حیاتی کردهاست، چون که آنها میتوانند با شگفتزده کردن مشتریها و سرمایهگذاران خود بار دیگر خون تازهای به صنعت خودروسازی اروپا تزریق کنند!

یکی از اصلیترین شگفتیآفرینان نمایشگاه تا امروز لامبورگینی بودهاست. همگی منتظر بودند که شاهد جادوگری این بار لامبورگینی در نمایشگاه پاریس 2012 باشند. منتظران بالاخره چشمشان به شاهکار تازه لامبورگینی روشن شد. رقبای این خودروساز هم حسابی رویشان کم شد زیرا تا پیش از مسابقات به صورت مداوم از احتمال استقبال سرد از لامبورگینی جدید سخن میگفتند.

این خودروی جدید از سویی یک فیسلیفت از گالاردوی دوستداشتنی قدیمیاست و از سوی دیگر نسخه ارتقا یافته آن به حساب میآید. به زبان بهتر در ایده و ساخت این خودرو از نظرگاه طراحی گالاردو که پرطرفدارترین خودرو لامبورگینیاست استفاده شده اما نکات و ریزهکاریهای مدروزی هم در آن گنجانده شدهاست.

آنطور که شاهدان نسخه جدید لامبورگینی عنوان میکردند این لامبورگینی «خودروی زمانه خویش است.»! یعنی طراحان آن دقیقا متوجه بودهاند برای چه دوره و نسلی دست به طراحی خودرو میزنند.

نکته جالب در مورد لامبورگینی 2013 این است که در مدت زمان سه ثانیه از سرعت 0 به 100 کیلومتر در ساعت میرسد. موتور این لامبورگینی پرسرعت 10 سیلندر خورجینیاست که میتواند 542 اسببخار نیرو تولید کند. البته برای موتوری بهروز و دیوانهکننده کملطفیاست اگر واژه اسببخار که معیاری برای قرنها پیش است را به کار ببریم! در زیر میتوانید عکسهایی از این خودرو را مشاهده کنید:​


0563008001350124389_taknaz_ir-1.jpg


0550574001350124392_taknaz_ir-1.jpg


0878717001350124395_taknaz_ir-1.jpg




منبع : اقتصاد ایران آنلاین





 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا