جراحی بینی عروسکی

  • شروع کننده موضوع liliarastoo
  • تاریخ شروع
L

liliarastoo

کاربر تالار
کاربر تالار
Banned
70afb021d1e3895db59d9215889c788d.jpg
امروزه جوانان زیادی درخواست جراحی بینی عروسکی از پزشک معالج خود را دارند. بینی عروسکی چگونه است و در واقع چه نوع بینی است؟ از نظر دکتر کاظمی، بینی عروسکی بینی با مشخصات زیر است:قوس به درون بسیار مناسب و نوک بینی باریک و پره های بینی جمع و کوچک و مهمتر از همه سر بالا بودن نوک بینی است. در کتابهای پزشکی چیزی بنام بینی عروسکی وجود ندارد اما به مرور با توجه به اینکه عمل های بینی زیاد شد یک فرهنگی بنام بینی عروسکی در جراحی بینی بین متقاضیان به راه افتاد. دکتر کاظمی به عنوان جراح بینی به متقاضیان توصیه می کند خیلی بر بینی عروسکی اصرار نداشته باشند، اگرچه در خانمهای جوان سربالا بودن بینی بهتر است و زیبایی بیمار را تامین می کند.در کوچک شدن بیش از حد بینی مشکل تنفسی در خیلی از موارد پیش می آید. البته در عمل های بینی که توسط دکتر کاظمی انجام شده است با استفاده از روشهای علمی خوشبختانه مشکلات تنفسی برای بیماران به وجود نیامده است.
بینی عروسکی ریشه در فرهنگ سینمای هالیود در دهه شصت میلادی دارد به مرور با گذشت زمان در سالهای اخیر گرایش به بینی طبیعی بین بیماران بیشتر شده است. اگر جراح شما هنگامی که قصد دارد بینی عروسکی برای شما ایجاد کند پره ها را بیش از حد جمع کند و یا قوس به درون زیاد ایجاد کند بینی خوکی به علت سر بالا بودن زیاد و قوس به درون زیاد درست می شود که سوراخهای بینی از دور معلوم و مشخص است.
امروزه جراحان معتقد هستند ایجاد قوس به درون در بینی کار دقیق و حرفه ای است و یک میلی متر برداشت اضافه به زینی شدن بینی منجر میشود. به نظر می رسد متقاضیان عمل بینی بهتر است دست جراح خود را در عملهای بینی باز بگذارند و گرچه نظرات خود را به جراح بینی ارائه می دهند ولی نظر خود را به جراح تحمیل نکنند بدینوسیله نتیجه دلخواه در جراحی بینی بدست می آید.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا