جزییات جالبی از گوشی سامسونگ گلکسی اس ۶ منتشر شد

Real Feeling

Real Feeling

پسر دایی
کاربر فعال
6a11f0e57704913b589d748db69358aa.jpg


در حالی که عمر زیادی از گوشی گلکسی اس ۵ در سال ۲۰۱۴ میلادی نمیگذرد، طبق آماری که IDC منتشر کرده در سه ماهه سال ۲۰۱۴ نسبت به سال قبل شرکت سامسونگ ۸٫۲ درصد زیان داده است. به همین دلیل قرار است گوشی گلکسی اس ۶ نسبت به مدل های قبلی متفاوت تر باشد به همین دلیل جزییاتی از این گوشی به گوش میرسد که درست یا غلط بودن آن مشخص نیست.
هنوز کمتر از نصف سال از انتشار گلکسی اس ۵ نمی گذرد که شایعات زیادی در مورد گلکسی اس ۶ منتشر می شود که سامسونگ پروژه ساخت گلکسی اس ۶ را پروژه صفر نامیده استکه حتی سایت رسمی سامسونگ سام موبایل نیز به این گوشی پرداخته و جزییاتی را در مورد آن گفته است.

از این اطلاعات می توان فهمید که پردازنده استفاده شده در گلکسی اس ۶ از نوع ۶۴ بیتی خواهد بود، رزولوشن صفحه نمایش این گوشی قرار است ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل باشد اما در مورد اندازه صفحه نمایش هیچ نظری نمی توان داد اما به طور منطقی اگر اس ۶ میخواهد پرچمدار سامسونگ شود باید صفحه نمایشی برابر یا اس ۵ یا بیشتر داشته باشد چون که طرفداران صفحات بزرگ روز به روز در حال زیاد شدن هستند.

دوربین این گوشی در پشت ۱۶ یا ۲۱ مگاپیکسل و در جلو دوربینی ۵ مگاپیکسلی مخصوص طرفداران سلفی خواهد بود و همانند سری های قبلی گلکسی این گوشی در انواع مختلفی با حافظه داخلی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می شود.

تکنولوژی استفاده شده در این گوشی مانند گوشی های هوشمند LTE است که از سرعت بیشتری نسبت به نسل سوم اینترنت برخوردار خواهد بود. هنوز زمانی برای ارایه این گوشی مشخص نشده است.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا