جلسه به حد نصاب نرسید/ نرخ های بلیت هواپیما باز هم بلاتکلیف ماند

  • شروع کننده موضوع !₪ ŽεüŠ ₪!
  • تاریخ شروع
!₪ ŽεüŠ ₪!

!₪ ŽεüŠ ₪!

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
امروز جلسه ای در سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شود و درباره نرخ های جدید  بلیت هواپیما آخرین ارزیابی ها توسط کارشناسان صورت گیرد.


این جلسه شورای عالی هواپیمایی که مقرر شده بود با حضور مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری، نمایندگان شرکت های هواپیمایی، انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی و معاون ارزی بانک مرکزی برگزار شود، به دلیل به حد نصاب نرسیدن برگزار نشده و به زمانی دیگر موکول شد.


یکی از اعضای این شورا در این باره با بیان اینکه دعوتنامه ها برای همه اعضاء ارسال شده بود، افزود: متأسفانه برخی اعضاء حضور نیافتند و جلسه به حد نصاب نرسید.


وی با بیان اینکه معاون ارزی بانک مرکزی هم غایب جلسه امروز بود، ادامه داد: در مرحله بعد باز دعوتنامه برای اعضای شورا ارسال و از آنها خواسته می شود در جلسه جایگزین که به زودی تشکیل می شود، شرکت کنند.


بنابراین گزارش قرار بود در این جلسه شورای عالی هواپیمایی تبادل اطلاعات، پیشنهادات شرکت های هواپیمایی و راهکار های خروج ایرلاین  های داخلی از بحران فعلی، مورد بررسی قرار  گیرد.


 به تأکید اغلب کارشناسان حمل و نقل هوایی و دست اندر کاران صنعت، برای گذار از این شرایط و رسیدن به شرایط قابل قبول و استانداردی که شرکت ها بتوانند روی پای خود بایستند، حذف نرخ های تکلیفی و آزاد سازی کامل الزامی است.


به گزارش فارس  هیأت وزیران در جلسه مورخ 1360.7.19 بنا به پیشنهاد شماره 10505.2 مورخ 1360.6.29 وزارت راه و ترابری سابق در اجرای تبصره ماده واحده « قانون تفویض  اختیارات و وظایف شورای عالی هواپیمایی کشوری مصوب 1359.12.27» آیین نامه شورای  عالی هواپیمایی کشوری را تصویب کردند.


طبق ماده 4 این آیین نامه،  در صورتی که در اولین جلسه اکثریت حاصل نشود، این دعوت برای جلسه دیگری به فاصله پانزده روز از جلسه اول تجدید می شود و انتخاب نماینده  مؤسسات هواپیمایی داخلی با رأی اکثریت حاضر در جلسه به عمل می آید.


طبق ماده 5 این آیین نامه، شورای عالی هواپیمایی کشوری، هر ماه حداقل یک مرتبه تشکیل جلسه خواهد داد؛ در صورت احتیاج ممکن است به دعوت رئیس، جلسات اضافی هم  تشکیل شود و جلسه زمانی رسمیت خواهد داشت که حداقل چهار نفر از اعضای صاحب رأی شورا که رئیس یا نایب رئیس جزو آنها باشد در جلسه حضور داشته  باشند.


تصمیمات شورا وقتی معتبر است که حداقل چهار نفر از اعضای صاحب رأی حاضر در جلسه رأی موافق داده باشند.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا