مهم جلوی جنگ را بگیرید !

Java.Her

Java.Her

گیمر تالار !!!!؟!
کاربر ماندگار
do.php


> وضعیت امروز جهان وضعیت بدی است ؛ نه ؟ عده ی محدودی تمامی قدرت و ثروت ها را در اختیار گرفته اند و عملاً بر جهان حکمرانی می کنند !

از دوسال پیش در ادامه ی بیداری اسلامی ( یا بهار عربی ) در کشورهای منطقه ، درگیری بین معترضان و دولت سوریه آغاز گردید ؛ این درگیری ها و اختلافات سیاسی با حمایت ، پشتیبانی و ارسال سلاح توسط کشورهایی از جمله قطر ، عربستان ، ترکیه و انگلستان گسترش یافت و عملاً به یک جنگ داخلی تبدیل شد . علاوه بر این مدارکی از بمباران رژیم صهیونیستی در داخل مرزهای سوریه موجود است که یک نقض آشکار حقوق بین المللی محسوب می شود .
حال با وجود اینکه تنها راه حل بحران سوریه از طریق سیاست خواهد بود اما چرا شاهد ادامه ی درگیری ها هستیم ؟ اکنون که بیش از 100 هزار نفر در این کشور کشته شده اند دولت های جهان در مورد حمله ی نظامی به سوریه موضع گیری می کنند . آیا بازهم شاهد جنگی دیگر خواهیم بود ؟ آیا قرار است یکی از غنی ترین و تاریخی ترین کشور های جهان ویران شود ؟









آنچه واضح است درگیری نظامی و حضور بیگانگان فقط بر وخامت اوضاع خواهد افزود . هدف از این مداخله ها هم که تا اینجا براندازی و تغییر رژیم بشار اسد اعلام شده مشخصاً ارتباطی به بیگانه ندارد و دخالت در این مورد کاملاً خلاف قوانین است ! راه حل سوریه گزینه ی نظامی نیست بلکه مذاکرات سازش برای رسیدن به توافق تنها مسیر درست و منطقی خواهد بود . در واقع خطر اصلی ، گسترش تنش ها در منطقه است که میتواند تمامی خاورمیانه و یا جهان را به جنگ بِکشاند !

> آینده ی مردم خاورمیانه باید به خود آنها سپرده شود ؛ سابقه ی دخالت های قدرت های غرب در امور سایر کشورها نشان می دهد که این کار فقط وضعیت را بدتر می کند ؛ نظر سنجی های اخیر نشان داده است که اکثر مردم بریتانیا با این دست مداخلات ، به خصوص در مورد تغییر حکومت ، مخالف هستند.

 
آخرین ویرایش:
Java.Her

Java.Her

گیمر تالار !!!!؟!
کاربر ماندگار
پاسخ : جلوی جنگ را بگیرید !

> دیوید کامرون ، نخست وزیر انگلستان ، اعلام کرد که انگلستان حتی بدون اجازه UN هم می تواند به سوریه حمله کند !

> آمارها نشان می دهد نظر 75 % مردم انگلیس در مورد ارسال نیروهای بریتانیا به سوریه منفی است و 40 % مردم نیز با هرگونه دخالتی در امور سوریه به طور کاملاً مخالف اند !
 
Germanitor

Germanitor

Storm of Swords
مدیر بازنشسته
پاسخ : جلوی جنگ را بگیرید !

حمله به سوریه صورت نمیگیره
حال توضیح بیشتر ندارم شرمنده
 
invisible

invisible

کاربر تالار
کاربر تالار
پاسخ : جلوی جنگ را بگیرید !

حمله به سوریه یک سناریو از پیش تعیین شده توسط لابی های سهیونیستی بود که در اتاق های فکر سردمداران ساسیت خاموش شکل گرفت و قدرت هایی مانند آمریکا،انگلیس،فرانسه و... مجری این طرح ها هستند.
مردم جهان امروز وضعیت بسیار بدتر و ناجوانمردانه تری نسبت به قرون وسطا را تجربه می کنند .کشورهایی که گذشته و حالشان تماما از سلاح های شیمیایی و میکروبی استفاده میکردند و زراتخانه های اتمیشان سر به فلک کشیده دم از دموکراسی و حقوق بشر میزنند!!!
اینجاست که باید گفت هوا چه بس ناجوانمردانه سرد و بی روح است
شمایی که الان سینه سپر کرده و نسبت به اتفاقی که اصلا هنوز ثابت نشده و مدرکی ندارید حرف میزنید و حقوق بشر و امنیت جهانی را بهانه قرار داده اید در زمان جنگ 33 روزه لبنان،جنگ عراق،جنگ افغانستان و ... کدوم گوری بودید.
حالم از این همه بی عدالتی بهم میخوره :|
مردم آمریکا ،مردم انگلیس ، مردم فرانسه دارند در این فشار های اقتصادی له میشند بعد اینا بجای رسیدگی به وضع مردمشون هی لشکر کشی می کنند
مردم از جنگ دیگه بیزار هستند ، دمکراسی را خیلی وقته تو این کشورها خاکش کردند و بجاش سرمایه داری را لباس دمکراسی بهش تن کردند و به بقیه نشون میدند اونم با افتخار!!!
هی روزگــار ... :|
 
KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
پاسخ : جلوی جنگ را بگیرید !

No_War_by_atak06.jpg
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا