حذف پرسشهای عجیب استخدام در گوگل

  • شروع کننده موضوع A.Shadow
  • تاریخ شروع
A.Shadow

A.Shadow

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
اگر از این به بعد فردی برای استخدام به گوگل مراجعه کند، با سوالات عجیبی از این دست مواجه نمیشود که مدیر گوگل برای خوابیدن به چند بالش بزرگ نیاز دارد!
به گزارش فارس به نقل از کوارتز، شرکت گوگل که به خاطر طرح سوالات مضحک و عجیب و غریب در آزمونهای استخدامی خود شهرت دارد، قصد دارد از این پس این روند را متوقف کند. از جمله این سوال ها می توان به این مورد اشاره کرد که چند توپ گلف برای پر کردن فضای یک اتوبوس مدرسه لازم است؟ یا اینکه چرا همه درپوشها را گرد میسازند؟
مدیران گوگل پیش از این فکر می کردند با طرح سوالاتی از این دست می توانند به ویژگی های شخصیتی و روحیات افراد پی ببرند، اما لازلو باک میگوید برای ما مشخص شده که این سوالات سوهان روح کاملا وقت تلف میکنند و با استفاده از آنها نمی توان چیزی را پیشبینی کرد. ما قبلا فکر می کردیم با طرح این سوالات، مصاحبه کاری هوشمندانه به نظر میرسد.
از جمله مضحک ترین سوالات استخدامی گوگل می توان به موارد زیر اشاره کرد: برای شستن همه شیشههای پنجره ساختمان های شهر سیاتل چقدر باید هزینه کرد؟ یک طرح تخلیه اضطراری برای شهر سان فرانسیسکو طراحی کنید؟ هر روز چند بار عقربههای یک ساعت روی هم قرار می گیرند؟ اگر شما را به داخل یک ماشین مخلوط کن بیندازند و بگویند تا 60 ثانیه دیگر تیغههای آن به راه میافتند چه میکنید؟ فکر میکنید در آینده افراد از طریق چه برنامه ای با هم آشنا شوند؟ و ...
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا