حل مشکل صندوق ایمیل (mailbox) در نوکیا

Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار
همان طور که می دانید کشور ما از طرف شرکت نوکیا تحریم است به همین خاطر ما به طور معمول نمی توانیم از تمام امکانات سیستم عامل سیمبین، به ویژه سری 3 و آنا و بل استفاده کنیم اما ما هیچ وقت نگران این مشکلات نیستیم چون می توانیم به راحتی تحریم هایی از این قبیل را پشت سر بگذاریم. یکی از خدمات مهم در سیستم عامل سیمبین امکان دسترسی به تمام ایمیل ها است؛ به این صورت که با تنظیم یک یا هر تعدادی MailBox در گوشی می توانید ایمیل های خودتان را با این MailBoxها همگام کنید.
اما مشکل کوچک همان تحریم است که ما برای آن راه حلی داریم. در این روش شما حتما باید بتوانید به اینترنت متصل شوید.

در ابتدا اگر از گوشی همراهی با سیمبین سری 60 استفاده می کنیـد بـه آدرس menu/setting/connectivity/destinition/internet بروید و اگر از سری 3^ ،Anna و Belle استفاده می کنید به مسیر menu/settings/connectivity/settings/destinitions/internet بروید.

بعد از انتخاب نحوه دسترسی به اینترنت وارد اکسس پوینت شوید و دکمه Options را بزنید و این بار قسمت Advanced Settings را انتخاب می کنیم. در این قسمت دو گزینه وجود دارد که باید آن ها را برای یک بار تغییر دهید.
شما می توانید به جای محتوای این قسمت ها با نام Server Address و Port Number به ترتیب از مقادیر 115.78.135.30 و 80 و یا مقادیر 165.193.102.220 و 80 یا 213.42.178.199 و 80 استفاده کنید. حالا به قسمت ایمیل گوشی خود بروید و طبق روال عادی به ساختن ایمیل بپردازید.
قسمت Preparing for Setup به راحتی بعد از گذشت چند ثانیه با موفقیت انجام می شود و با وارد کردن نام کاربری و رمزعبورتان کار تمام می شود. توجه داشته باشید که بعد از انجام این مراحل، تنظیمات دسترسی به اینترنت را به حالت اولیه بازگردانید.
کسانی که می خواهند پوشه های ایمیل خود را از قبیل Spam و Sent در Mail Box خود داشته باشند فقط کافی است به مسیر mail/setting/yahoo!mail یا gmail/sync content/folder subscriptions بروند و بعد از اتصال پوشه های مربوطه را مشاهده کنند.
ضمنا شما می توانید در بخش Settings ایمیل، inbox مورد نظرتان را انتخاب کنید سپس روی Sync Ferquency کلیک کنید. در اینجا می توانید انتخاب کنید که ایمیلتان چه روزهایی، چه ساعت هایی و در چه بازه ای به روز شود که به طور پیش فرض هر روز و هر 15 دقیقه این عمل انجام می شود.

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا