خبرهایی از تلفن گلکسی اس 4 سامسونگ

A.Shadow

A.Shadow

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
1.jpg



با اینکه در حال حاضر تلفن گلکسی اس 3 سامسونگ یکی از محصول های داغ و پرصدای بازار به حساب می آید، اما امروز شاهد خبرهایی در مورد گلکسی اس 4 بودیم.

نشریه تایمز کره در مقاله ای ادعا کرده گلکسی اس چهارم در فوریه سال آینده میلادی (بهمن ماه) و در نمایشگاه دنیای موبایل بارسلون معرفی خواهد شد. ضمن اینکه گفته شده حداکثر یک ماه بعد از معرفی، شاهد ورود این تلفن به بازار خواهیم بود.

اگر این خبر درست باشد گلکسی اس چهارم تنها ۹ ماه بعد از نسخه سوم از راه می رسد و به عقیده برخی کارشناس ها، سامسونگ قصد دارد برای رقابت بیشتر با اپل چنین کاری را انجام بدهد. در واقع اعلام این خبر تنها سه روز بعد از شروع پیش فروش آیفون نشان می دهد که سامسونگ قصد دارد روند فروش این تلفن را تحت تاثیر قرار بدهد.

از مشخصات لو رفته نیز می دانیم که نمایشگر گلکسی اس 4 بزرگ تر شده و به ۵ اینچ رسیده است و از یک پردازشگر جدید استفاده خواهد کرد و سیستم عامل نیز همچنان اندروید خواهد بود. طراحی تلفن نیز تغییرات مهمی خواهد داشت
 
P4NISh3R

P4NISh3R

Comming soon...
مدیر بازنشسته
پاسخ : خبرهایی از تلفن گلکسی اس 4 سامسونگ

گلکسی اس 3 مشکلی که داشت این بود، زود باتریش داغ میشد اما...
اگه این مشکل تو گالکسی اس 4 بر طرف بشه دیگه نوبره:d
 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا