خبرهایی جدید از گلکسی نوت 3 و گلکسی تب 3

  • شروع کننده موضوع Jason Statham
  • تاریخ شروع
Jason Statham

Jason Statham

دل شکسته
کاربر تالار
کاربر فعال
همناطور که میدانید سامسونگ به تازگی از نسل چهارم گلکسی پرده برداری کرد. اما اکنون خبرهای جدیدی از سوپرفون دیگر سامسونگ یعنی گلکسی نوت 3 رسیده است. به گزارش جی اس ام گزارشهایی رسیده است که سامسونگ قصد دارد در نمایشگاه IFA 2013 کهکشانیهای بیشتری را معرفی کند. این کهکشانیها گلکسی نوت نسل سوم و گلکسی تب 3 هستند.
ifa2013PNG-1.png
این گزارشات از وبسایت Sam Mobile آمده است که گرداندگان آن به جزئیات زیادی دسترسی دارند. نسل اول گلکسی تب در نمایشگاه IFA در سال 2010 معرفی شد و نسل دوم این تبلت در نمایشگاه MWC 2012 معرفی شد.
در مورد گلکسی نوت نیز باید بگوییم که هر دو نسل گلکسی نوتها در سالهای قبل در نمایشگاه IFA در برلین معرفی شدند، پس معرفی نسل سوم این کهکشانی دوست داشتنی در نمایشگاه IFA چیزی دور از انتظار نیست. در روزهایی که به نمایشگاه IFA نزدیک خواهیم شد حتما شاهد جزئیات بیشتری از این دو گلکسی سامسونگ خواهیم بود، با ما همراه باشید تا شما را از آخرین جزئیات آگاه کنیم. نمایشگاه IFA 2013 در 15 شهریور 92 تا 20 شهریور 92 در شهر برلین برگزار خواهد شد.
منبع: SamMobile
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا