خرید پستی چراغ خواب موزیکال طرح لاک پشت

M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
این چراغ خواب با داشتن طرح عروسکی و جنس نرم و لطیف می تونه اسباب بازی عالی برای کودک شما باشه. ۴ دکمه روی لاک، لاک پشت قرار داره که کار اونها خاموش و روشن شدن چراغ، تغییر رنگ های چراغ ، کم و زیاد شدن نور و تغییر ملودیه. این دستگاه هم با سه عدد باتری قلمی کار می کنه.

lakposht4-1.jpg


lakposht5-1.jpg

lakposht3-1.jpg


درسته که نور و صدا مزاحم خواب هستند ولی نور ملایم و موزیک آروم می تونند به سنگین شدن پلک ها و خوابیدن کمک هم بکنند. چراغ خواب های sparkling turtle دقیقا این ویژگی ها رو دارند و دیوار و سقف اتاق رو با نقش و نگار ماه و ستاره در رنگ های مختلف پر می کنند و بهمراه ملودی های دلنشین و آرامش دهنده باعث می شند تا بچه ها هم زودتر و هم عمیق تر خوابشون ببره.

lakposht2-1.jpg


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 63000 تومان








 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا