خلق تصاویر 100,000dpi ممکن شد

Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار
451.jpg


پی سی وار:چیزی که شما در بالا می بینید اولین سری از تصاویر ۱۰۰.۰۰۰dpi می باشد و جالب است بدانید شما هم می توانید یک چاپگر خریداری کنید که اینکار را برای شما انجام دهد. این کار توسط نانوتکنولوژی صورت گرفته و ممکن شده است.
پس خلق تصاویر رنگی ۱۰.۰۰۰ dpi هم اکنون ممکن شده است که در این زمینه می بایست از پژوهشگران موسسه تحقیقات مواد و مهندسی A*STAR در سنگاپور (IMRE) تشکر کرد. حضور فناوری نانو باعث شده تا تصاویری با وضوح و رزولوشن بسیار بالا که به مراتب واضح تر از روشهای معمولی قبلی است ایجاد شود.اعلام شده که پرینترهای لیزرجت و جوهر افشان استاندارد قابلیت ارائه ۱۰۰.۰۰۰ نقطه در اینچ را خواهند داشت، این روش مبتنی بر تکنولوژی نانو دارای یک محدودیت تئوری است که چشمان شما باور نخواهد کرد،حقیقتی با نام ۱۰۰.۰۰۰dpi ! این روش چاپ مدرن قطعا در آینده با استقبال بسیار زیادی روبرو خواهد شد مخصوصا در صنعت تبلیغات.


 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا