دانلود برنامه فوق العاده آموزش زبان English Vocabulary in Use

raul

raul

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
نرم افزار EVU متعلق به دانشگاه کمبریج است و به اندازه ای مشهور و شناخته شده است که شاید نیازی به معرفی نداشته باشد ولی برای کسانی که آشنایی ندارند توضیح کوتاهی می دهم.

ویژگی مهم این برنامه محیط بسیار جذاب و کاربر پسند آن است که در قالب تصاویر و اشکال زیبا به شما زبان انگلیسی یاد می دهد... درس می دهد، آزمون می گیرد، و هر واژه ای هم که نیاز داشتید با یک کلیک همه تاریخچه آن، از معنانی مختلف گرفته تا هم معنی و مثال هایش در جمله و .... را البته به زبان انگلیسی ارایه می دهد....

در کل حس می کنید در حال بازی هستید... به این اندازه جذاب و گیراست. به جای این که وقت خود را با بازی های پوچ که هیچ سودی ندارد به هدر دهید، زبان یاد بگیرید... من بیش از یک ساله که آن را به کار گرفته ام و تنها می تونم بگم که بی نظیر است... تو این مدت به خیلی ها اونو دادم که کپی کنند و همه راضی بودند... به یقین پشیمان نمی شوید از دانلودش.

این نرم افزار نسخه ها و لول های دیگری هم دارد که این درجه مقدماتی یا Elementary آن می باشد و لول های دیگر آن را هم اگر استقبال خوب بود آپلود می کنم.




04815fbc0302761d6b7bb657cc9b46e3.jpg







Elementary Level

EVU - Elementary _ Cambridge Vocabulary in Use CD-ROMs & PDF Collection



Upper-intermediate Level

EVU - Upper-intermediate _ Cambridge Vocabulary in Use CD-ROMs & PDF Collection

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا